رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 360659

لوله و اتصالات مورد نیاز ساخت گلخانه و آموزش ساخت گلخانه خانگی

رپورتاژ / اگر شما نیاز به این مسئله دارید که بدانید یک گلخانه چگونه ساخته میشود ؟ ما امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم تا کاملا با ساز و کار ساخت یک گلخانه آشنا شوید .

گلخانه ها برای نگهداری گیاهان و میوه هایی که شرایط نگهداری خاصی دارند مورد استفاده قرار میگیرند . گلخانه های خانگی در سراسر آمریکای شمالی بیشتر از همه جای جهان یافت میشوند . هنگامی که بودجه و میزان سرمایه خود را تعیین کرده اید و مشخص کردی که محل گلخانه شما باید کجا باشد ، ما آمادگی آن را داریم تا لوازم مورد نیاز ساخت گلخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم .

مرحله اول : قالب و فریم گلخانه را انتخاب نمایید

گلخانه ها از لوله و اتصالاتی که با آبکاری گالوانیزه گرم تولید شده باشند ساخته میشوند . در سیستم های گلخانه ای ، ما انواع سبک ها و اندازه های لوله گلخانه ای را برای نیاز های شما ارائه میدهیم . این مرحله یکی از مهم ترین مراحل ساخت گلخانه است و میتواند عملکرد و کارایی کل عملیات شما را تعیین کند . زیرا شما باید از لوله گالوانیزه گلخانه ای ، که با آبکاری گرم گالوانیزه روی بری و قلع بری شده باشد گلخانه خود را شکل دهید .

لوله های گلخانه ای آبکاری گرم 14 درصد از وزن لوله را آبکاری گالوانیزه آن تشکیل میدهد و این یک پوئن مثبت نسبت به لوله گالوانیزه سرد محسوب میشود . زیرا عمر مفید لوله گلخانه ای گرم را بیش از 17 سال از لوله سرد گلخانه ای افزایش میدهد . هر ساختارگلخانه ای به ویژه برای برنامه های کاربردی خاص طراحی شده است و از طریق روش های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . ابتدا باید از اشکال مختلف گلخانه ها اطلاع پیدا نمایید . گلخانه هایی که به صورت طول بلند طراحی میشوند و در وسط آنها یک راه باریک برای گذر کردن و آبیاری قطره ای وجود دارد و یا گلخانه هایی که به صورت نیم کره طراحی و ساخته میشوند . بهترین گلخانه ها برای نگهداری سبزیجات خاص گلخانه های نیم کره هستند که با لوله و اتصالات گالوانیزه برزیلی طراحی و اجرا میگردند . بسیاری از روش های آبیاری برای گلخانه ها از لوله پلی اتیلن و پلیکا پی وی سی استفاده میشود . با این حال لوله های پلیکا روش بهتری برای انشعاب گیری تا ورودی گلخانه محسوب میشود .

مرحله دوم : درب ها و لوازم سخت افزاری گلخانه

زمانی که نیاز به ساخت یک گلخانه پیدا میکنیم ، قاعدتا نیاز به تعبیه راه های ورود و خروج نیز داریم اما این در های گلخانه ای باید به گونه ای باشند که لوله های پلیکا روی آنها انشعاب داشته باشند تا بتوانیم بوسیله شیرآلات برقی گلخانه خود را اتوماسیون نماییم . یعنی با لوله گلپایگان ، لوله کشی آب گلخانه را انجام داده و بوسیله اتصالات پلی اتیلن انشعاب برای آبیاری قطره ای دریافت نماییم . این بهترین راه برای کنترل زمان دوره ای آبیاری گلخانه و همچنین کنترل دمای مورد نیاز گیاهان است . برای استفاده از ورودی و خروجی گلخانه ها باید از درب های عایق دار که گرما و سرما را منتقل نکنند استفاده نمود . همچنین برای لوله کشی لوله و اتصالات پلیکا داخل گلخانه باید از عایق های الاستومری استفاده نمود تا دمای آب و هوای گلخانه تغییر نکند .

مرحله سوم : پوشش گلخانه خود را انتخاب نمایید

انتخاب پوشش مناسب یک گام کلیدی در ایجاد یک محیط رشد موثر در ساختار گلخانه شما است . انواع پوشش در مواد مختلف و ضخامت های متفاوت خیال شما را از ، از دست ندادن انرژی دمایی داخل گلخانه راحت کند . پوشش گلخانه را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید و مطمئن شوید از کاور های استاندارد محکم و مقاوم استفاده میکنید زیرا این کاور ها در شرایط سختی مانند بارش برف و باد باید دوام بیاورند . یک پوشش مقاوم میتواند در کاهش هزینه های شما بسیار مناسب باشد . پوشش های پلی کربنات بهترین گزینه برای خرید کاور گلخانه ای هستند .

جهت دریافت لیست قیمت انواع لوله گالوانیزه گلخانه ای ، اتصالات گالوانیزه مک و برزیل و همچنین لوله و اتصالات پلیکا میتوانید با کارشناسان گالواپایپ https://www.galvapipe.com/ با شماره های 02166638506 و 09125081351 و 09125151294 تماس حاصل فرمایید .

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها