رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 365757

با حضور مدیرعامل شرکت مس در مجتمع مس سرچشمه و شهربابک انجام شد

بررسی برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دو مجتمع با هدف افزایش تولید

مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی راد» مدیرعامل شرکت مس به‌همراه مهندس «علی محمدی» عضو هیات‌مدیره شرکت مس و دکتر «محمدرضا عالی» معاون توسعه و اکتشافات در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (14 و 15فروردین‌ماه) از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه و شهربابک بازدید کردند.

div style="margin-right:2px">

بررسی برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای دو مجتمع با هدف افزایش تولید

به گزارش مس پرس، «محمدرضا بنی‌اسدی راد» مدیرعامل شرکت مس ضمن دیدار با مدیران مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور در معادن چاه فیروزه، معدن دره‌زار، درآلو و همچنین طرح توسعه ذوب و پالایشگاه خاتون‌آباد و سرچشمه از نزدیک روند اجرایی این طرح‌های توسعه‌ای که همگی با هدف افزایش ظرفیت تولید کنسانتره و کاتد شرکت مس در دست اقدام است را مورد بررسی قرار داد.
مدیرعامل شرکت مس درباره اهداف این بازدید دو روزه گفت: این بازدید با هدف تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس به‌منظور تحقق هرچه زودتر اهداف شرکت مس در برنامه ششم توسعه و افق چشم‌انداز انجام شد.
بنی‌اسدی راد با تأکید بر رفع هر چه سریع‌تر موانع اجرای طرح توسعه معادن درآلو، دره‌زار و چاه فیروزه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این معادن تا سال 1400 میزان تولید کنسانتره شرکت مس به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.
وی افزود: بااین‌حال، باید افزایش فعالیت‌های اکتشافی شرکت مس به‌عنوان یک راهبرد به‌طور مستمر و مداوم در دستور کار شرکت قرار بگیرد تا با افزایش ذخایر نگرانی برای تولید شرکت مس در سال‌های بعد به‌وجود نیاید.


قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها