رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 365759

افزایش تولید مورد هدف مس توسط کمپانی قز مینرال

مس پرس: تولید مورد هدف کمپانی مواد معدنی قز (Kaz Minerals) متعلق به کشور قزاقستان در سال جاری بین 270 الی 300 هزار تن خواهد بود که از 259 هزار تن کاتد تولیدشده در سال گذشته بیشتر است.

h3>
افزایش تولید مورد هدف مس توسط کمپانی قز مینرال

به گزارش مس پرس به نقل از CRU، معدن بزشاکل (Bozshakol) متعلق به این کمپانی با ظرفیت تقریباً کامل خود در حال فعالیت است و معدن آکتوگای (Aktogay) طی برنامه‌ریزی انجام‌شده تا انتهای سال به 100 درصد ظرفیت تولید خود خواهد رسید. تولید پیش‌بینی‌شده معدن بزشاکل معادل 95 الی 105 هزار تن و معدن آکتوگای معادل 110 الی 130 هزار تن است. انتظار می‌رود تولید از معادن دیگر این کمپانی بدون تغییر و در محدوده 65 هزار تن باقی خواهد ماند.
«اندرو ساوتام» مدیرعامل این کمپانی در این زمینه بیان داشت: «پس از به‌روزرسانی معادن بزشاکل و اکتوگای، تولیدات این کمپانی در حال حاضر مقرون به‌صرفه‌تر، کم‌هزینه‌تر و با تجهیزات معدنی جدیدتر عرضه خواهد شد که این به‌روزرسانی در آینده جریان نقدی قابل‌توجهی به وجود خواهد آورد.»
این کمپانی همراه با اعلام تولید مورد هدف، نتایج مالی سال 2017 خود را نیز منتشر کرده است که در آن درآمد قبل از کسر بهره، مالیات و استهلاک کمپانی از رقم 67 میلیون دلارِ سال 2016، به رقم 503 میلیون دلار در سال 2017 رسیده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها