رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 370189

رئیس هیأت عامل ایمیدرو:

پروژه‌های مس از طریق کشور دانمارک تامین مالی میشود

«مهدی کرباسیان» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، از کشور دانمارک با سقف 50 میلیون یورو پروژه‌های مس تامین مالی خواهند شد و تایید بانک مرکزی نیز در این ارتباط اخذ شده است.

div style="margin-right:2px">
پروژه‌های مس از طریق کشور دانمارک تأمین مالی می‌شود

به گزارش مس پرس، کرباسیان با اعلام این خبر گفت: براساس توافق‌نامه با کشورهای کره‌جنوبی، اتریش و دانمارک در زمینه اختصاص خطوط اعتباری برای تکمیل طرح‌های کشور، سازمان ایمیدرو برای اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی و سازمان برنامه‌وبودجه اقدام کرده که اخذ مجوزهای مربوط، موجب تأمین مالی و تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری می‌شود.

رئیس هیأت عامل ایمیدرو اظهار داشت: جذب این میزان سرمایه نیازمند توافق‌نامه‌های دوجانبه بانک‌های مرکزی و شرکت‌های معدنی بین‌المللی است.

به گفته وی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، فهرست طرح‌ها و پروژه‌های واجد شرایط اخذ تأمین مالی (فاینانس) را به سازمان برنامه‌وبودجه فرستاده تا از خطوط اعتباری توافق‌شده تأمین منابع شود.

وی افزود: مذاکره و پیگیری برگزاری همایش با شرکت‌های خارجی در روسیه (مسکو)، سوئیس و انگلیس (لندن) در حال انجام است که به‌زودی برگزار خواهد شد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها