رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 370248

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین افتتاح طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس:

شرکت مس جزو چهار شرکت برتر بورس است

مس پرس: «احمد مرادعلیزداه» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در مراسم بهره‌برداری از 3500 میلیارد تومان پروژه شرکت مس گفت: هم‌اکنون با 8200 میلیارد تومان فروش و یک میلیارد و 250 میلیون دلار صادرات، جزو چهار شرکت برتر بورس ایران هستیم.

div style="margin-right:2px">
شرکت مس جزو چهار شرکت برتر بورس است

به گزارش مس پرس، مرادعلیزاده در این مراسم که با حضور دکتر شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه بود، با بیان این مطلب گفت: با همت و تلاش همه همکاران صنعت مس در کرمان و آذربایجان، از سال 92 تاکنون توانسته‌ایم این میزان سرمایه‌گذاری را آماده افتتاح کنیم.

وی افزود: افزون بر این، در سال‌های 93 و 94 افتتاح دو پروژه در استان‌های کرمان و آذربایجان 300هزار تن کنسانتره به ظرفیت تولید مس شرکت افزوده است.

مرادعلیزاده با اعلام این‌که کل سرمایه‌گذاری در حال انجام شرکت مس تا پایان سال 99 به حدود 16هزار و 500 میلیارد تومان می‌رسد، ادامه داد: 14هزار میلیارد تومان از این رقم در منطقه کرمان و 2هزار میلیارد تومان در منطقه آذربایجان است.

وی با بیان این‌که پروژه‌های صنعت مس از توازن و پایداری خوبی برخوردارند، افزود: با همت همکاران طی سال‌های آینده و تا پایان سال 99 ظرفیت کنونی 290هزار تن مس محتوی را به 400هزار تن خواهیم رساند.

مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر این‌که با تولید 400هزار تن مس محتوی، رتبه کشور را در رتبه‌بندی بین‌المللی از شانزدهم به دوازدهم ارتقا می‌دهیم، اظهار داشت: افزایش این رتبه با اکتشافات نوین و با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی امکان‌پذیر است.

مرادعلیزاده با اشاره به این‌که از سال‌ 92 تاکنون سه‌بار افزایش سرمایه در شرکت اتفاق افتاده است و سرمایه شرکت از 3500 میلیارد تومان به 6000 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: به همت دولت و رفع تحریم‌ها مشکلات شرکت مس برداشته ‌شده و با فروشی که داشتیم نه‌تنها 3600 میلیارد تومان بدهی خود را به بانک‌ها بازپرداخت کردیم بلکه هم‌اکنون جزو چهار شرکت برتر بورس ایران هستیم و ارزش سهام مس از 11هزار میلیارد تومان در سال 92 به 16هزار و 200 میلیارد تومان افزایش یافته است.

منبع: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها