رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 373115

نکاتی در مورد اخذ ویزا

رپورتاژ / کشور کانادا به دلیل داشتن فضای باز اقتصادی، دانشگاه‌های معتبر جهانی برای تحصیل در بالاترین سطوح، و امنیت بالا برای زندگی آرام مردمان با فرهنگ‌ها و نژادهای متفاوت، اجازه رشد در این زمینه را فراهم می‌کند و توریست‌های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده‌است.

ویزای کانادا

کشور کانادا به دلیل داشتن فضای باز اقتصادی، دانشگاه‌های معتبر جهانی برای تحصیل در بالاترین سطوح، و امنیت بالا برای زندگی آرام مردمان با فرهنگ‌ها و نژادهای متفاوت، اجازه رشد در این زمینه را فراهم می‌کند و توریست‌های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده‌است. کانادا هر ساله مهاجران زیادی را برای اقامت پذیراست و مهاجرت به کانادا و یا سفر توریستی به آنجا مستلزم اخذ ویزای کانادا می‌باشد. با توجه به هدف شما از سفر به کانادا، نوع ویزای دریافتی نیز متفاوت خواهد بود. ویزای کانادا می‌تواند برای هدف گردشگری، تحصیلی، کار و دیگر اهداف تجاری صادر شود که براساس مرتبه‌ی اجازه‌ی ورود به دو صورت ویزای یکبار ورود و یا چند بار ورود تقسیم‌بندی می‌شود. هزینه‌ای که بابت ویزای کانادا میبایست پرداخت نمایید یکی مربوط به دریافتی‌های سفارت کانادا که تقریبا ثابت هستند و بخش دیگر مربوط به شرکت و موسسه‌ای است که مراحل دریافت ویزا را به آن سپرده‌اید. در صورت سپردن پروسه پیچیده اخذ ویزای کانادا به شرکت حرفه‌ای و تخصصی، صرفه‌جویی زیادی در وقت و هزینه‌های خود خواهید نمود و احتمال ریجکت شدن ویزا را به حداقل می‌رسانید.

ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتیپل کانادا ویزای 5 ساله است که می‌توانید بیشتر از یکبار به کانادا رفت و آمد کنید. ویزای مولتی کانادا تا یک ماه قبل از تاریخ ابطال گذرنامه دارای اعتبار است. مدارکی که برای دریافت ویزای چندبار ورود کانادا نیاز دارید شامل: ترجمه شناسنامه، پرینت حساب بانکی، فرم درخواست ویزا، دو قطعه عکس، ترجمه سند ملکی، مدارک شغلی، دعوت نامه می‌باشد. ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد که چه میزان هزینه برای دریافت ویزای مولتی کانادا لازم است، مطمئنا به دنبال برآورد این مبلغ جستجوهای زیادی را نیز انجام داده‌باشید. توجه داشته‌باشید که اگر از طریق آژانس‌های هواپیمایی اقدام به دریافت ویزای کانادا می‌کنید، باتوجه به اینکه شرایط شما به چه صورتی می‌باشد و براساس مدارکی که ارائه می‌کنید تعیین می‌شود که چه میزان هزینه جهت دریافت ویزای مولتیپل کانادا میبایست پرداخت کنید. برای مثال کسی که قبلا ویزای کانادا را در پرونده‌ی خود داشته‌است می‌تواند شرایط بهتری را برای دریافت ویزا داشته باشد.

ویزای شینگن

برای سفر به هر کشوری در اروپا باید ویزای مربوطه را دریافت نمایید. داشتن ویزای شینگن از ملزومات سفر به کشورهای عضو شینگن در اروپا می‌باشد. منطقه‌ی شنگن، منطقه‌ای است شامل 26 کشور اروپایی شامل اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس که کنترل مرزی را در مرزهای مشترک خود لغو کرده‌اند. اگر قصد سفر به اروپا را دارید، باید هر چه سریعتر برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایید. اولین مرحله، تعیین وقت سفارت برای مصاحبه است که پیش از آماده کردن مدارک لازم میبایست اقدام شود. برای اخذ ویزای شنگن راههای مختلفی وجود دارد، ساده ترین راه اقدام از طریق تور مسافرتی و اخذ ویزای نوع C می باشد که البته باید مدارک لازم برای ویزای شینگن از جمله: پرینت حساب بانکی، پرینت آخرین فیش حقوقی و یا سند ملکی به نام خودتان را از قبل آماده کنید تا تضمین برگشتتان از سفر باشد. راههای دیگر، دریافت دعوت نامه رسمی جهت بازدید از فامیل، و یا دریافت دعوت‌نامه از یک شرکت معتبر مبنی بر حضور در یک نمایشگاه بین المللی می‌باشند. توجه داشته‌باشید که هیچ تضمین قطعی برای دریافت ویزای شینگن وجود ندارد اما مشاوره با متخصصان اخذ ویزا احتمال ریجکت شدن را تا حد زیادی کاهش می‌هد.

دلایل ریجکت شدن ویزا

مهمترین عامل ریجکت شدن ویزا در میان ایرانیان، عدم وجود دلایل محکم برای بازگشت به کشور می‌باشد. اگر نتوانیم دقیقا با شواهد و مدارکی محکم ثابت کنیم که برنامه ی کوتاه یا بلند مدت ما ،برای ما و کشور مورد نظر سود خواهدداشت مطمئنا ویزای ما رد خواهد شد. بهترین زمان برای درخواست مجدد دریافت ویزا زمانی است که تمام نواقصی پرونده قبلی را برطرف کرده‌باشید. افسر بررسی کننده پرونده ویزای شما موظف است دلایل رد کردن درخواست ویزای شما را بصورت کتبی به شما اعلام کند و مواردی را که در مورد آنها با ابهام مواجه شده و یا پرونده‌تان نقص داشته را با علامت مشخص نماید. نامه افسر مهاجرت و دلایل رد ویزا معمولا یک هفته پس از انگشت نگاری صادر می‌گردد. پس از اعلام ریجکتی ویزا مدت زمانی را فرصت دارید تا اعتراض خود را اعلام کنید، در این فاصله می‌توانید ابهامات سفارت را برطرف کرده و برای رفع ریجکتی ویزا اقدام نمایید.



قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها