رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 376886

چوب ترمو پارس آرای در نمایشگاه بین المللی تهران سال 97

یکی از متریال های مناسب جهت ساختمان سازی و نمای ساختمان چوب می باشد که انواع مختلفی را شامل می شود امروزه استفاده از چوب ترمو در بسیاری از ساختمان ها رایج گشته است چرا که انجام فرآوری های لازم روی چوب آن را تبدیل به یک محصول با کیفیت و مقاوم نموده است.

بنابراین توصیه می کنیم اگر نمی دانید از چه چوبی برای پوشش نمای ساختمان خود استفاده نمایید از اعضای تیم پارس آرای در این مورد سوال کنید تا شما را راهنمایی نمایند. این شرکت به صورت تخصصی به عرضه چوب های نما، پارکت چوبی، دکینگ یا کفپوش فضای باز و چوب سونا می پردازد تنوع بالای محصولات پارس آرای دست مشتریان محترم را در انتخاب باز می گذارد که این موضوع یکی از دلایل حائز اهمیت در خاص بودن این شرکت گشته است.

فرآیند ترمو بروی برخی از گونه های درختان از قبیل پاین، اسپروس و اش و ... انجام می گیرد نکته حائز اهمیت در این پروسه عدم استفاده از مواد شیمیایی در حین فرآیند می باشد که این امر به دلیل ایجاد سازگاری با محیط زیست بسیار مورد توجه قرار گرفته و یکی از مواردی است که باعث می شود ترمووود محبوب تر شود.

در واقع می توان گفت کشور فنلاوند بزرگترین تولید کننده چوب ترمو یا ترمووود می باشد و توسعه و ارتقا این تکنولوژی نیز از این کشور آغاز گردید. دلیل اصلی انجام فرآیند ترمو کاهش رطوبت موجود در چوب به واسطه گرما و حرارت می باشد که در نتیجه احتمال باد کردن و تاب برداشتن چوب کاهش می یابد ترمووود یک عایق حرارتی مناسب به حساب می آید و از آن می توان در مکان های گرم و مرطوب یا فضای باز به عنوان دکینگ و نمای خارجی ساختمان ها استفاده نمود.

کاربردهای چوب ترمو

چوب ترمو در مصارف گوناگون نظیر کفپوش فضای باز یا دکینگ مورد استفاده می باشد چوب هایی که در فضای باز (مانند دکینگ یا مبلمان باغ) استفاده شده باشد و حداقل یک بار در هر سال سیلر بخورد بیشتر از چوب معمولی آب را دفع می کند و طول عمر طولانی تری دارد. اگر سازه های چوبی که در فضای باز استفاده کرده اید تاب بسیاری برداشته است، شاید دیگر نتوانید آن را درست کنید. ولی تاب خوردگی خفیف یا حتی متوسط در سازه های چوبی، اغلب با کسری از هزینه های لازم برای جایگزینی قابل اصلاح است. با هر گونه چوبی که مواجه هستید، بهترین کاری که می توانید برای جلوگیری از تاب خوردن آن انجام دهید این است که ببینید چه نوع چوبی است، چه فینیشی روی آن زده اند، و متخصصین چه روش هایی برای حفظ این چوب با این فینیش پیشنهاد می کنند. توجه به این مسایل نه تنها باعث می شود چوب ها در محیط داخلی و نیز فضای باز ظاهر بهتری داشته باشند، بلکه طول عمر آن نیز افزایش می یابد و می توانید در بلندمدت با افزایش زمان بین دفعات تعویض و تعمیر در هزینه های آن صرفه جویی کنید.

اگر با مشکل ثبات ابعاد چوب مواجه نباشید، می توانید آسیب وارد شده به سطوح چوبی در فضای باز را با سمباده زدن برطرف کنید یا قسمتی از چوب را ببرید و بعد سیلرکاری کنید تا ظاهر تازه ای پیدا کند و طول عمر آن افزایش پیدا کند.

چقدر با چوب ترمو آشنا هستید؟

چوب ترمو اگر در معرض مستقیم نور آفتاب در فضای باز قرار گیرد احتمال دارد آسیب ببیند، ولی چوب هایی که در فضای داخلی قرار دارد نیز بدون آسیب نیست و ممکن است در معرض خطر تاب خوردن باشد. چوب ها را بررسی کنید تا اگر نشانه های قابل رویتی نظیر لکه ، تغییر رنگ و یا تغییر شکل در آن ها هست متوجه آن شوید. بنابراین انتخاب چوب بسیار حائز اهمیت می باشد تا با این مشکلات روبرو نشوید.

چوب ترمو چوبی است مقاوم و با کیفیت برای نمای ساختمان ها امروزه در نمای ساختمان ها برای زیباسازی شهری از نماهای چوبی که حس گرمی را به بیننده منتقل می کند استفاده می شود شرکت پارس آرای کوهستان با حضور متفاوت خود در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تهران از شما عزیزان دعوت می نماید تا از غرفه این شرکت در تاریخ 15 الی 18 مرداد ماه سال 1397 بازدید به عمل آورید تا با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها