رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 382744

سایت ماشین سه مرجع خودروهای های بازار ، قیمت خودرو و مشاوره

رپورتاژ / مفتخریم که به استحضار برسانیم که وب سایت Mashin3.com با بکارگیری زبده ترین کارشناسان بخش IT ، تبلیغات ، بازاریابی و صنعت خودرو و با شعار" جامع ترین بانک اطلاعاتی خودرو" ؛ ظرف 1.5 سال گذشته، تجربیات چندین ساله کارشناسان خود را چنان استفاده نموده است که در این زمان اندک به لطف خداوند، از بسیاری از وبسایت های تخصصی و نیمه تخصصی خودرو پیشی گرفته و اعتماد بسیاری از علاقه مندان و جامعه هدف بازار خودرو را بدست آورده است.

dir="RTL" style="text-align:justify">در همین مدت محدود، خدمات بی مشابه مشاوة آنلاین و تلفنی خرید خودرو که حاصل زحمات 24 ساعته گروه کارشناسان ماست ، گره از کار خریداران واقعی بسیاری باز کرده و با مشاوره بی طرفانه و بدور از منافع شخصی و شرکتی ضمن ایجاد استقبال گسترده مخاطبان ، دید شفافتر و واقعی از بازار خودرو کشور در اختیار این شرکت قرار داده است که در نوع خود کم نظیر است.

تمامی این تلاشها بعلاوة سرمایه گذاری بخش کاملاً خصوصی و مستقل، باعث شده است که با رشدی

در سایت ماشین سه علاوه بر مشاهده قیمت خودرو ها می توانید اطلاعات کاملی از شرایط فروش خودرو و محصولات شرکت های خودرویی نیز داشته باشید جهت اطلاع از شرایط فروش سایپا بر روی این لینک کلیک نمایید. جهت مشاهده قیمت روز خودرو و قیمت محصولات شرکت های خودروهایی همچون قیمت ایران خودرو و قیمت سایپا می توانید صفحه قیمت خودروهای ماشین سه را مشاهده کنید.

در کمتر از دو سال بعنوان "بهترین طراحی وب سایت خودرویی از دید مردم در جشنواره وب و موبایل" انتخاب شد که این موضوع بسیار رضایت بخش می باشد .تعدادی از آمار و وضعیت بازدید از سایت اعلام می گردد:

این وبسایت برای علاقه مندان به خودرو، محتواهای متنوعی اعم از عکسهای با کیفیت از خودرو های مورد علاقه ، کلیپ های دیدنی و فیلمهای منحصر به فرد تست خودرو – test drive – گزارشی از نمایشگاههای بین المللی خودرو ، اخبار مربوط به ماشین و خودرو، مقایسۀ خودرو بازار، بهترین انتخاب خودرو با بودجه های مختلف، جدیدترین خودروهای بازار،قیمت خودرو و فروم ها یا انجمنهای بررسی خودرو، لوازم جانبی خودرو ، موتور سیکلت و کامیون و... فراهم کرده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها