رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 471250

سخنگوی جبهه پیروان: تعداد احزاب در شورای ائتلاف کم است/جامعه روحانیت تلاش بیشتری برای کنار هم جمع کردن اصولگرایان انجام دهد

ساعت 24-سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بارها به شورای ائتلاف اصولگرایان پیشنهاد داده ایم که تعداد احزاب حاضر در آن افزایش یابد تا برخی احزاب کم جمعیت و کوچک جای خود را به احزاب بزرگتر ندهند که در غیر این صورت ممکن است موفقیت لازم به دست نیاید.

خبر
سیدکمال‌الدین سجادی در پاسخ به این پرسش که جبهه پیروان خط امام و رهبری از مدل انتخاباتی کدامیک از گروه‌های اصولگرا برای حضور در انتخابات پیروی می‌کند، اظهار کرد: ما تسلیم وحدت کل اصولگرایان هستیم و اینکه در شورای ائتلاف اصولگرایان هم بعضاً فعالیتی می‌کنیم برای رسیدن به همین وحدت مدنظر است.

وی افزود: اگر ساختاری باشد که تمام اصولگرایان را به منزله چتری دربرگیرد جبهه پیروان طرفدار آن خواهد بود. اما اینکه هر جمعی برای وحدت تشکیل شود اما تعدادی باشند و برخی نباشند از نظر ما اشکال دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: در شورای ائتلاف اصولگرایان باید نمایندگانی از اقشار کارگری و کارمندان و فرهنگیان حضور داشته باشند چرا که این اقشار طیف گسترده ای از افراد را در برمی‌گیرند.

سجادی ادامه داد: اگر این چنین باشد خوب است اما اگر جز این انجام شود اصولگرایان باید تدبیر دیگری را در پیش گیرند که حضور حداکثری فعالان اصولگرا و حامیان آنان را شامل شود تا به یک فهرست مناسب برسند و ائتلاف بزرگی را شکل دهند.

وی با بیان اینکه حتما باید هر ساختاری که برای وحدت اصولگرایان درنظر گرفته می‌شود، شمول کافی را داشته باشد، اظهار کرد: ما فکر می‌کنیم که جامعه روحانیت مبارز به عنوان یک گروه مرجع در اصولگرایان نقش بیشتری باید ایفا کند تا در یک حالت پدرانه، گروه‌های بیشتری از اصولگرایان را به صحنه‌ بیاورد و کنار هم جمع کند.

سجادی تاکید کرد: الان شمول شورای ائتلاف کم است و باید افزایش یابد و گرنه ممکن است که نتایج لازم از عملکرد این شورا به دست نیاید.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان تاکید کرد: ما بارها این پیشنهاد را به شورای ائتلاف اصولگرایان داده ایم که باید شمول احزاب حاضر در این شورا افزایش یابد نه اینکه برخی از احزاب کم جمعیت و کوچک جای احزاب بزرگتر را بگیرند چراکه اگر چنین باشد جای شک به روند فعالیت ائتلاف اصولگرایان باقی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها