رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 628453

ظریف زیر تیغ دوسردبیر از دوجناح سیاسی

ساعت 24 - درهفته‌های تازه سپری شده محمد جواد ظریف یکی از سخنرانان اصلی نشست‌های حزبی ونیز نشست‌های مختلف بوده و سخنانی بر زبان رانده است که با مخالفت جدی سردبیر روزنامه کیهانونیز روزنامه هم میهن روبه رو شده است.

حسین شریعتمداری به ظریف تاخته است که چرا می‌گوید مردم مهمتر از موشک هستند و نهادهای حکومتی باید به مردم بیشتر رسیدگی کنند و به ظریف هشدار می‌دهد با ید از این حرف خود از مردم عذر خواهی کند. او در ستون نکته تصریح کرده است : آقای ظریف! این پرسش -با عرض پوزش- از جنابعالی در میان است که دیدگاه حضرتعالی با خواست و اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران که بارها به صراحت اعلام کرده‌اند چه تفاوتی دارد؟!

شریعتمداری اضافه کرده است آیا دست کشیدن ایران از توان موشکی، خواسته و آرزوی آمریکا و هم‌پیمانان غربی و عبری و عربی آن نیست؟! ممکن است بفرمائید که جنابعالی موشک را هم مهم می‌دانید! خُب موشک را برای چه مهم می‌دانید؟ برای فشفشه‌بازی شب چهار‌شنبه سوری؟! یا برای حفاظت از جان و مال مردم؟ اگر گزاره دوم مورد نظرتان است، چرا توان موشکی را جدای از اهمیت دادن به مردم تلقی می‌کنید؟!برادرانه پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر از مردم شریف ایران به خاطر اظهارات بیجا و دشمن‌پسند خود پوزش بخواهید. " از سوی دیگر محمد جواد روح سردبیر روزنامه هممیهن به ظریف هشدار داده است زینت المجالس نشود. روح نوشته است "در همین دو روز گذشته، ظریف در کنگره یک حزب و یک نشست دانشجویی سخنرانی کرده است که محتوای آن، نکته خاصی بیش از مواردی که در سخنرانی‌های قبل گفته بود، به همراه ندارد و به نظر هم نمی‌رسد بازخورد و توجه به آن، با گفتارهای مثلاً دو ماه پیش او، قابل‌قیاس باشد.

روح باوردارد چنین است که در مقام یک ناظر علاقه‌مند به دکتر ظریف، دوستانه می‌توان او را خطاب قرار داد و از او خواست که در رویکرد سیاسی-رسانه‌ای خود تجدیدنظر کند و نگذارد جایگاه‌اش از سیاستمداری ملی و بین‌المللی به زینت‌المجالس و خطیب محافل فروکاهد. .."

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها