رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 628599

هراس افکنی پوتین پرستان : ایران مثل یوگسلاوی می شود

ساعت 24 - بقایای حزب توده و مارکسیست‌های ارتدکس حالا ازولادیمیر پوتین یک بت ساخته واور ا ستایش می‌کنند و هررسانه‌ای که از پوتین انتقاد کند را وابسته به غرب می‌دانند و با ادامه انگ زنی که رسانه‌های ضد روسیه وچین از اتاق بازرگانی منابع مالی می‌گیرند می‌خواهند نقش استالینی پوتین را درصیانت از بقای نظام جمهوری اسلام یرا آنقد ر ارتفاع دهند که شهروندان ونیز علاقمندان به سیاست باور کنند که اگرروسیه نبود ایران تجزیه می شد.

رسانه پیک نت که سخنگویی این گروه را برعهده دارد در مقاله اصلی امروز سه شنبه اول اسفند 1402 نوشته است: روسیه ستیزی در برخی مطبوعات و رسانه‌های ایران از مرز جنون هم گذشته است، چنان که بتدریج در باره وابستگی‌های مشکوک برخی از مدیران این رسانه‌ها و مطبوعات می‌توان دچار شک و تردید شد. روسیه ستیزان نمی خواهند درک کنند که امروز اگر روسیه و چین پشت ایران نباشند و قدرت نظامی ایران را با بهره گیری از کره شمالی نساخته و تقویت نکرده بودند و مشوق و طراح و کمک رسان به تاسیسات اتمی ایران نبودند، تا حالا امریکا و اسرائیل آش را با جاش خورده بودند و امروز ۵ ایران داشتیم که هر کدام با دیگری در جنگ داخلی بودند.

چیزی شبیه وضع یوگسلاوی، سودان شمالی و جنوبی، عراق سه تکه شده. حیرت آور است که اهل قلمی مانند زیدآبادی‌ها و مدیران مطبوعاتی نظیر مسیح مهاجری، حتی اگر حسن نیت هم داشته باشند و وابستگی برخی افراد دیگر را هم نداشته باشند، درست در خط رضا پهلوی و براندازان جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند. این روزنامه‌ها و گردانندگان آن در بوجود آمدن آن فضای مسموم روسیه ستیزی در ایران نقش دارند. همه درد آن‌ها همان دو خطی است که سردبیر و صاحب امتیاز روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد و آن قطع پیوند و اتحاد با روسیه است. یعنی درست همان خواستی که امریکا و اسرانیل دارند و با توسل به انواع اقدامات و توطئه در پی دستیابی به آن هستند. از جمله چرب کردن ریش امثال مسیح مهاجری که مسئول روزنامه جمهوری اسلامی است.

آن‌ها در این تصورند که ایران تبدیل به آخرین سوراخ کمربند محاصره روسیه شود (نظر آقای صالحی وزیر خارجه احمدی نژاد و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه‌ای که یکسال و نیم پیش با رسانه‌ها کرد). این جماعت اگر حسن نیت هم داشته باشند، بر این تصورند که امریکا وقتی به ایران آمد، استخوان را در کوزه عسل فرو کرده و در آورده و در دهان آن‌ها می‌گذارد. آن‌ها سرنوشت عراق و افغانستان و لیبی و سوریه را نمی بینند و نمی خواهند سرنوشت این کشورها را "آینه عبرت" کنند!  

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها