رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 635844

جلیلی: یک بانک بیش از ۶ درصد تورم ایجاد کرد

جهان صنعت _شاهد این هستیم که بانک‌ها در موارد مختلف، تخلفاتی دارند، از جمله خلق پول بی‌رویه و یا اضافه برداشت. طبق یک گزارش رسمی، یک بانک با اضافه برداشتش بیش از ۶درصد تورم ایجاد کرد.

به گزارش مهر، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه وحید عزیزی، معاون تعالی مدیریت و شبکه سازمان ملی بهره‌وری و مجید کریمی، دبیر کارگروه اقتصاد دولت سایه و مدیرکل مرکز تسهیل تامین مالی تولید، امشب در برنامه «میزگرد اقتصادی» حضور یافت و به پرسش‌های حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، یحیی آل‌اسحاق و داوود دانش‌جعفری، سه کارشناس حوزه اقتصادی پاسخ گفت.

وی در ابتدا ضمن تشریح برنامه‌های اقتصادی خود برای دولت چهاردهم، گفت: مردم می‌خواهند بدانند کاندیداهای انتخاباتی چه برنامه‌هایی دارند و چگونه آن‌ها را اجرا می‌کنند و معمولاً این برنامه‌ها در قالب شعار مطرح می‌شود. به نظر من شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد که برای کشور در نظر می‌گیریم. در برنامه‌های روزهای گذشته در تلویزیون مطالعات برنامه خود را بر اساس مطالعات ۱۱ ساله و کتاب‌های زیادی که در اقتصاد ایران خوانده‌ام، ارائه کردم. وی ادامه داد: سوال این روزهای مردم این است که مشکلات اقتصادی شناخته شده است و راه حل‌های آن‌ها نیز مشخص هستند، اما چرا تاکنون اجرا برطرف نشده است. رئیس جمهور باید بداند چه موضوعاتی مهم است و حل آن‌ها در اولویت است. من چهار موضوع را در اولویت قرار دادم و معتقدم رئیس جمهور باید این‌ها را در راس کارها قرار دهد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها