رفتن به محتوا

اخبار جامعه

  • ساعت 24- رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

  • ساعت 24- روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

  • ساعت 24-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با تاکید بر لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی گفت: درخصوص مدیریت پسماند به ویژه در حاشیه رودها نیازمند اقدامات اساسی هستیم.

  • ساعت 24-اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ در تهران سهم قابل توجهی در معاملات بازار رهن و اجاره پایتخت پیدا کرده است.

  • ساعت 24- رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

  • ساعت 24 - فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع بزرگ مردم قم به ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه(س) در حمایت از طرح نور گفت: حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند. وی افزود: ۳۱ دستگاه مسئول راهکارهای اجرایی حجاب و عفاف بوده که اگر به تکالیف خودشان عمل می‌کردند امروز شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان نبودیم.

  • احسان سهرابی (فعال کارگری) ، در ارتباط با عملکرد وزارت کار در مقوله دستمزد ۱۴۰۳ و رویکرد شخص وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تنها اثری که از سه‌جانبه‌گرایی در کشور باقی‌مانده در نهادی به نام شورایعالی کار است که متاسفانه امروز آقای وزیر وفق اصل ۴۰ قانون اساسی عمل نمی‌کند و از حوزه اختیارات قانونی پا فراتر گذاشته و منافع عمومی کارگران را تحت الشعاع قرار داده است.

  • ساعت 24- بعد از عملیات غرور آفرین " وعده صادق " که یک شبه هیمنه پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونستی را فرو ریخته و باعث ایجاد یک جو همدلی و همبستگی ملی در داخل ایران و بین آحاد جامعه گردید ، خبر بازگشت گشت ارشاد این بار با یک نام دیگر و آن هم در برهه‌ای بسیار حساس که ایران برای اولین در اقدامی بزرگ دست به تنبیه مستقیم و علنی اسراییل زده و طبیعتا بایستی همه حواس‌ها به این موضوع و چالش‌های مرتبط با آن باشد ، ناگهان خبر جعلی درگذشت یک زن بازداشتی به جرم بی حجابی در این طرح ، به تیتر اول خبرهای رسانه‌های اجتماعی تبدیل می‌شود.

  • ساعت 24 - رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

  • ساعت 24- وزیر علوم با تاکید بر اینکه با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود، گفت: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند؛ زیرا فرصت جبران دارند.

تازه‌ترین خبرها