رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 157

سانحه در فرودگاه مهرآباد

سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین

سایت خبری تحلیلی ساعت ۲۴- یک فروند هواپیما صبح امروز در نزدیکی فرودگاه مهرآباد سقوط کرد. گفته می‌شود این هواپیما از نوع ایران ۱۴۰ و متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان بوده و به مقصد طبس فرودگاه مهرآباد را ترک کرده است. این هواپیما با ۵۰ نفر سرنشین هنگام بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد در انتهای باند دچار مشکل شده و بر فراز شهرک آزادی دچار سانحه می‌شود.

سقوط ایران ۱۴۰ سپاهان ایر با ۵۰ سرنشین
در این باره محمد ایلخانی اظهار داشت: ساعت ۹:۲۰ دقیقه امروز هواپیمای مسیر تهران - طبس متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

وی ادامه داد: در این هواپیما کرو پروازی شامل دو نفر خلبان، دو نفر مهماندار، دو نفر گروه فنی و دو نفر گارد امنیت پرواز بوده است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: در این پرواز ۳۴ مسافر بزرگسال، ۳ نوزاد زیر دو سال و ۳ کودک زیر ۱۲ سال حضور داشتند.

ایلخانی بیان کرد: این هواپیما قطعاً سقوط داشته است و احتمال زنده ماندن مسافران آن کم است و شاید چندین نفر از این پرواز زنده مانده باشند.

این هواپیما به شماره پرواز H۸۵۹۱۵ ساعت ۹ و ۲۳ دقیقه صبح امروز یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت طبس پرواز کرد اما در ابتدای پرواز سقوط کرد. این هواپیما گنجایش ۵۲ مسافر را دارد.

منبع : فارس
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها