رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 204765

استاندارد ژرمن شفرد

اغلب بعنوان سگ کار از آن استفاده می شود. به شجاعت و وفاداری شهرت دارد. سگی است جدی و به نظرمی رسد مقداری از هوش خود را از انسان به ارث برده است ! استعداد بسیار خوبی در آموختن دارد.

h2>استاندارد ژرمن شفرد

اغلب بعنوان سگ کار از آن استفاده می شود. به شجاعت و وفاداری شهرت دارد. سگی است جدی و به نظرمی رسد مقداری از هوش خود را از انسان به ارث برده است ! استعداد بسیار خوبی در آموختن دارد. آنها خیلی دوست دارند که همیشه نزدیک اعضای خانواده باشند و بلعکس از غریبه ها دوری می جویند. ژرمن شپرد سگ اجتماع دوستی است و نباید او را برای مدت طولانی تنها گذاشت. تنها زمانی پارس می کند که لازم باشد. شمه قوی در محافظت و نگهبانی دارد و بهتر است که از سنین پایین به آن آموزشهای اختصاصی داده شود. با حیوانات دیگر کنار می آید و با کودکان بسیار مهربان است. به راحتی می توان آنه را برای اهداف گوناگون اعم از سگ گله، سگ نگهبان، سگ پلیس، راهنمای نابینایان، ناجی و سگ ارتش تعلیم داد.

سگ های گرگی حیواناتی باهوش، چابک، فعال، مطیع، منطقی و مهربان نسبت به صاحب خود بوده، بیقرار نسبت به اموختن و با کودکان به راحتی ارتباط برقرار کرده و از استعداد تربیت پذیری بالایی برخوردار هستند. سگهای این نژاد شخصیتی ممتاز داشته، با وجود داشتن بی باکی، جسارت و اعتماد به نفس بالا در برخورد با دشمنان، در مقابل صاحب خود بسیار فروتن و مودب هستند. این نژاد به دلیل خصوصیات اخلاقی منحصر بفردش، برای انجام انواع کارها مورد تعلیم و تربیت قرار گرفته است و در نواحی مختلف جهان به علت جثه قوی، هوش بالا و محاسن اخلاقی استثنایی اش، از آن به عنوان نگهبان، استفاده در جنگها، به منظور غریق نجات در رودخانه ها و دریا ها، جهت نجات بهمن زدگان در کوه های پر از برف و یا جهت نجات افراد به دام افتاده در آتش سوزی ها و زمین لرزه ها و نیز به عنوان سگ پلیس جهت ردیابی ردپای مجرمین استفاده می شوند. از آنجا که سگ های ماده ژرمن شپرد حیواناتی صبور و آرام هستند،
از آنها به منظور راهنمایی و هدایت نابینایان نیز استفاده می شود. متوسط طول عمر حیوان در حدود 12 تا 13 سال است.

وزن ، ارتفاع

وزن در نرها : (30-40) ک.گ در ماده ها : (30-40) ک.گ
ارتفاع در نرها : (60-65) س.م در ماده ها : (55-60) س.م

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها