رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 204892

خصوصیات اخلاقی و مشکلات سلامتی سگ باکسر

نژاد باکسر بسیار مهربان ، فرمانبردار ، دوستدار صاحب خود و خانواده وی ، کودکان و بانوان است. بسیار عاقل بوده و به راحتی تعلیم می پذیرد ، کمی پرخاشگر بوده که با تعلیم اجتماعی شدن ، کنترل وی بسیار آسان است

dir="RTL">Bildergebnis für ‫سگ باکسر‬‎

خصوصیات اخلاقی:

نژاد باکسر بسیار مهربان ، فرمانبردار ، دوستدار صاحب خود و خانواده وی ، کودکان و بانوان است. بسیار عاقل بوده و به راحتی تعلیم می پذیرد ، کمی پرخاشگر بوده که با تعلیم اجتماعی شدن ، کنترل وی بسیار آسان است. بسیار علاقه مند به پیاده روی و همراهی صاحب خود است. از علاقه مندی های این سگ آوردن اشیاء پر تاب شده توسط صاحبش برای وی است. این نژاد تاسن ۳ سالگی بسیار فعال ، بازیگوش و پرخاشگر است ولی بعد از ۳ سالگی تبدیل به سگی مطیع و فرمانبردار می شود. نسبت به بیگانگان بسیار خشن ، پرخاشگر و مهاجم است. در برابر سگهای مهاجم بسیار شجاع و بی باک بوده ولی نسبت به سگهای ضعیف تر مهربان است. جنس نر باکسرها در مقابل ماده ها پر خاشگر و سلطه جو می باشد. خصوصیات ممتاز نژادی و اخلاقی باکسر سبب شده از محبوب ترین نژادهای سگ به شمار رود و به عنوان سگ مونس و همراه بسیارمناسب می باشد. همچنین به خاطر روحیه ناجی و دفاعی بودن وی و حس محافظت از صاحب خود ، اعضای خانواده آن ، بانوان و کودکان در مقابل بیگانگان به عنوان سگ گارد و محافظ شخصی بی همتا ، همچنین به عنوان سگ نابینایان ، سگ پلیس و سگ نگهبان مطرح است.

باکسر    BOXER

بوکسور BOXER

مشکلات سلامتی:

سگهای باکسر مستعد بیماری های رماتنیسم و لگن است ، همچنین بسیار حساس در برابر سرمای زیاد بوده به طوری که از بیرون آوردن باکسر در هوای سرد ، بارانی و برفی باید اجتناب کرد. نسبت به گرمای بیش از حد هوا بسیار حساس است. همچنین در برابر بیهوشی به خصوص داروی(اسپرومازین) بسیار حساس است.

بیماری قلبی ، نقص در عضله قلب ، بیماری ائورت ، خرخر به علت تنگی نفس ، پیچ خوردگی معده ، مشکلات دیسک بین مهره ای ، صرع و سرطان ، تومور به خصوص بعد از سن ۸ سالگی شایع است و زخم قرنیه از بیماری های شایع در نژاد باکسر می باشد ، همچنین ممکن است بعضی از باکسرهای سفید ناشنوا باشند.

BOXER

باکسر BOXER

شرایط نگهداری:

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها