رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 205480

ماسک های گیاهی برای از بین بردن چروک پوست

ماسک گیاهی صورت : هیچ فکر کرده اید چرا عادت کرده ایم صبح ها بلافاصله پس از شست وشوی صورت با انواع کرم ها و پودرهای آرایش به جان صورتمان بیفتیم تا شاید بتوانیم لک ها و چین و چروک ها را از نظر مخفی کنیم. پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود که بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد.

img alt="Image result for ‫ماسک صورت‬‎" src="http://media.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/12/04/635287501331832299.jpg" />

چرا از لوازم آرایش استفاده می کنیم؟

ماسک گیاهی صورت : هیچ فکر کرده اید چرا عادت کرده ایم صبح ها بلافاصله پس از شست وشوی صورت با انواع کرم ها و پودرهای آرایش به جان صورتمان بیفتیم تا شاید بتوانیم لک ها و چین و چروک ها را از نظر مخفی کنیم. پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود که بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد.

هر پوستی با توجه به رطوبت، چربی، جوش و منافذی که دارد برای شادابی بیشتر نیاز به تقویت دارد.

در زیر با ارائه ماسک های طبیعی (ماسک گیاهی صورت) که از میوه های گوناگون تهیه می شود، می توانید پوست خود را زنده و با طراوت نگه دارید.

انواع ماسک های گیاهی صورت :

ماسک انگور:

این ماسک گیاهی برای روشن نگه داشتن پوست صورت مفید است.

ماسک انگور با روغن زیتون:

برای شادابی و لطافت پوست مقداری دانه انگور را در روغن زیتون بجوشانید و آن را صاف کرده و روی پست صورت خود بمالید.

Image result for ‫ماسک صورت‬‎

ماسک جوانه گندم:

جوانه گندم را آسیاب کنید و با شیر یا ماست آرام‌آرام مخلوط کنید. پس از بُخور دادن، این ماسک را با حرکات دورانی از پایین به بالا روی پوستتان بمالید. پس از 10 دقیقه، قطعات خشک آن را از روی پوست بردارید و پوستتان را بشویید. این ماسک باعث لایه‌برداری از سطح پوست و شادابی پوست می ‌شود.

ماسک اسفناج:

اسفناج را در روغن زیتون بریزید درست به همان صورتی که بورانی درست می کنید بعد این ماسک را روی صورت پهن کنید. این ماسک برای پوست های کدر مفید است و باعث درخشش پوست می شود.

ماسک میخک:

مقداری گل میخک را در آب خیس کنید و بعد از ۲۴ ساعت آن را صاف کرده و با مقداری عسل و آب خیار مخلوط کنید. به اندازه یک فنجان از این مخلوط را میل کنید این مخلوط باعث باز شدن رنگ رخساره و جلای پوستتان می شود.

ماسک گیلاس:

ماسک زیبایی که از دسته های گیلاسی که هسته آن را گرفته اید می توانید روی پوست خود بگذارید. این ماسک گیاهی به پوست شما نرمی داده و باعث می شود رنگ رخساره تان باز شود.

ماسک هلو:

ماسک هلو ماسکی است که روی تمام پوست ها می توانید استفاده کنید. هلو را رنده کرده و روی پوست بگذارید. چند دقیقه صبر کنید و بعد از شست وشو نتیجه آن را ببینید.

مسدود کردن منافذ صورت:(ماسک کیاهی صورت )

یک قرص اکسیژنه را در مقداری گلاب حل کنید یک قاشق آرد گندم به آن اضافه کنید و بگذارید برای ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند.

ماسک زیبایی:

پوست را ابتدا کاملاً تمیز می کنیم کمی مخمر آبجو را با گلاب و آب لیمو ترش مخلوط می کنیم و به پنبه می مالیم و آن را به پوست صورت چند بار می مالیم و می گذاریم تا ۲۰ دقیقه روی پوست بماند و خشک شود. بعد از آن صورت را با آب ولرم می شوییم. این ماسک به صورت طراوت خاصی می دهد. قبل از گریم بهتر است دو زرده تخم مرغ را با یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق روغن بادام و آب لیمو به خوبی مخلوط کنیم و برای ۱۰ دقیقه روی پوست بگذاریم بعد صورت را شسته و گریم کنیم.

ماسک برای پوست هایی با منافذ زیاد:

۷ عدد زردآلوی رسیده را قطعه قطعه کرده و له کنید. چند قطره روغن بادام روی آن بچکانید و بگذارید تا برای ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند و بعد آن را با آب نیمه گرم بشویید.

برای بستن منفذهای باز که روی پوست صورت پیدا می شود به اندازه مساوی تخم خیار، تخم کدو، تخم خربزه را به صورت پودر درآورده و در شیر یا خامه تازه حل کرده و برای نیم ساعت روی پوست بگذارید و بعد پوست را شسته و با گلاب ماساژ دهید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها