رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 206760

دو ایده ی ساده و زیبا برای تزئین میوه کودک دلبندتان

تزئین میوه به شکل حیوانات,تزئین میوه برای کودک,تزئین میوه به شکل پرنده,تزئین سیب برای کودک,تزئین سیب و گلابی برای بچه ها

img alt="تزئین میوه به شکل حیوانات,تزئین میوه برای کودک,تزئین میوه به شکل پرنده" src="http://cdn.akairan.com/akairan/user/17/20162227595350a.jpg" />

زمان آماده سازی : 10 دقیقه

بعضی بچه های علاقه ی زیادی به خوردن میوه های که سرشار از ویتامین هستند و برای رشد و تامین نیازهای بدنشان لازم است ؛ نشان نمیدهند . برای این که کودکتان را کم کم به خوردن میوه ها علاقمند کنید بهتر است از ترفندهایی مثل تزئین میوه ها به شکلهای مورد علاقه شان استفاده کنید تا کم کم ذائقه شان به طعم میوه های عادت کرده و به خوردنشان علاقمند شوند .

در اولین نمونه ای که امروز در آکاایران برایتان آماده کرده ایم میتوانید میوه های مفیدی مثل سیب گلابی را به شکل بوقلمون برای کودکتان تزئین کنید ضمن این که در این تزئین ، میوه ها به همراه شکلات چیپسی ، ماست و چوب شور تزئین شده اند که میتوانید از آن به عنوان یک میان وعده ی سالم هم استفاده کنید .

ماست را طعم دلخواهتان را در یک پیاله ی کوچک ریخته و گلابی را از وسط نصف کرده دوباره یک برش طولی دیگر رویش ایجاد کنید تا دانه هایش هم جدا شود حالا یک برش طولی دیگر با ضخامت دلخواهتان از قسمت طولی گلابی برای درست کردن بدن بوقلمون بزنید و روی پیاله ماست ثابتش کنید .

از دو عدد شکلات چیپسی برای چشمها و یک برش از پوست سیب قرمز برای نوک بوقلمون مطابق تصویر استفاده کنید .

برای تزئین دم بوقلمون نیاز به 1 عدد سیب سبز متوسط و یک عدد سیب قرمز متوسط دارید . سیب ها را بدون این که پوست بگیرید از وسط نصف کرده و به صورت اسلایسی برش زده و یکی در میان دور پیاله ی ماست بچینید .

از چوب شورها هم برای درست کردن پاهای بوقلمون استفاده کنید .

روش دوم تزئین سیب به شکل لاک پشتهای نینجا : کارتون لاک پشت های نینجا یکی از کارتون های مورد علاقه ی کودکانبه خصوص پسر بچه هاست پس اگر سیبی که میخواهید به کودکتان بدهید را به شکل آنها تزئین کنید بعید است بتواند در مقابل خوردنش مقاومت کند .

تزئین میوه به شکل حیوانات,تزئین میوه برای کودک,تزئین میوه به شکل پرنده

ما در این جا از 4 سیب به تعداد لاک پشت های نینجا استفاده کرده ایم ولی شما میتوانید یک عدد درست کنید تا کارتان سریعتر پیش برود . برای سر بندهای لاکپشت ها میتوانید از لواشک یا اسنک های میوه ای با طعم های مختلف استفاده کرده و به اندازه ی مناسب برش بزنید . و قسمت چشمها را روی سربندها با یک چاقوی تیز برش بزنید . جای چشمها را روی سیب مشخص کرده و شکلات های سفید چیپسی یا شکلات های چشمی را در قسمت برش خورده ثابت کرده و سپس سر بندها را به آرامی روی سیب ها بکشید . میتوانید برای راحتی کار از کمی شکلات ذوب شده به عنوان چسب استفاده کنید البته لزومی ندارد چون خود لواشک ها به اندازه ی کافی چسبندگی دارند .

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها