رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 209813

محصولات ویژه تلاونگ در نمایشگاه

شرکت صنایع تخم مرغ تلاونگ به عنوان اولین تولید کننده تخم مرغ شناسنامه‌دار، محصولات پاستوریزه تخم مرغ و صنایع تبدیلی تخم‌مرغ در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور به عرضه محصولات می‌پردازد.

تلاونگ
مهدی معصومی، رئیس هیات‌مدیره تلاونگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا بیان کرد: این شرکت از سال 61 در صنعت مرغداری شروع به کار و اقدام به تاسیس مزارع مرغ مادر گوشتی، کارخانه جوجه‌کشی، مزارع پرورش مرغ تخم‌گذار و گوشتی و همچنین کارخانجات تولید نهادهای تغذیه‌ای داو و طیور کرده است.


وی در ادامه به تنوع محصولات این برند اشاره کرد و گفت: این شرکت تولید کننده انواع مکمل‌های ویتامینه و معدنی و پرومیکس‌های طیور گوشتی، تخمگذار و مادر، انواع کنسروهای غذایی طیور گوشتی و تخمگذار، دان ویژه جهت مصرف جوجه‌های گوشتی در طی هفته اول پرورش و مکمل‌های غذایی دام است.


معصومی در ادامه با توجه به حضور همیشگی این برند در نمایشگاه‌ها افزود: ما هرساله با هدف آشنایی با همکاران جدید در این صنعت و معرفی برند و محصولات در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم.


وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر شرکت تلاونگ در این نمایشگاه محصولات تلارول (100درصد سفیده پخته تخم مرغ)، سفیده لیوانی (املت سفیده تخم‌مرغ) و تلاویچز (سفیده تخم مرغ+ پنیر گودا + نان گاتا) عرضه کرده است.


پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته 6 تا 9 آبان 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

ایسنا

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها