رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 209865

عرضه 95 نوع محصول توسط "گهردانه شرق"

شرکت خوراک آماده دام و طیور گهردانه شرق از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه خوراک دام و طیور آغاز کرد و هر ساله به عرضه محصولات جدید در این صنعت می‌پردازد؛ این مجموعه برای سومین دوره در نمایشگاه دام، طیور و فراورده‌های لبنی و صنایع وابسته حاضر است.

گهردانه
احمد سلحشور، مدیرعامل شرکت خوراک آماده دام و طیور گهردانه شرق در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بازار ایسنا گفت: تولیدات این مجموعه در زمینه خوراک آماده دام و طیور، کنسانتره و مکمل‌های دامی است و دارای ظرفیت 60 تن در ساعت است.


وی افزود: این شرکت هم‌اکنون دارای 95 نوع محصول در طیف‌های مختلف دام و طیور بوده و در این نمایشگاه نیز به عرضه محصولات جدید شامل خوراک کامل و افزودنی‌ها می‌پردازد.

سلحشور در ادامه بیان کرد: این شرکت به کشورهای افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان صادرات دارد و در زمینه تامین شرکت‌های داخلی نیز فعال است.

مدیرعامل شرکت خوراک آماده دام و طیور گهردانه شرق با اشاره به اینکه این کارخانه دارای تکنولوژی در بخش فرآورده‌های خوراک است، گفت: این مجموعه برای نخستین بار بعد از تولید به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شده و دارای استانداردهای مختلفی همچون استاندارد ملی و استاندارد SGS سوئیس است.


پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از 6 تا 9 آبان‌ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

ایسنا

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها