رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 209873

تولید جوجه یک روزه توسط هولدینگ حاجیآقازاده

هولدینگ حاجی‌آقازاده با 52 سال سابقه کاری در زمینه تولید دان و آرد و تولید تخم‌مرغ در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور حضور دارد.

هلدینگ
مهدی ورقایی، مدیرعامل هولدینگ حاجی‌آقازاده، در گفت‌وگو با خبرنگار بازارایسنا گفت: این برند که در چهارم تیرماه امسال 52 سالگی خود را جشن گرفت عمده فعالیت خود را از تولید دان شروع و بعد به تولید آرد و تخم‌مرغ پرداخت و در حال حاضر وارد فضای تولید مرغ مادر(جوجه یک روزه) شده است.


وی اضافه‌کرد: در صنعت تولید مرغداری تولید مرغ مادر یا جوجه یک روزه سخت‌ترین و سرمایه برترین تولید است.

ورقایی در ادمه بیان‌کرد: در سال 89 فعالیت این مجموعه با اضافه‌شدن کارخانه مرغ پرند توسعه یافت.

مدیرعامل هولدینگ حاجی‌آقازاده به تلاش بالای این هولدینگ در عرصه تولید و رقابت اشاره کرد و گفت: این مجموعه در کنار تمام این فعالیت‌ها به بخش کشاورزی و پرورش دام نیز مشغول است که در این راستا به احیا و نگهداری باغات میوه‎ای در کرج می‌پردازد؛ این مجموعه در این زمینه به کشورهای اطراف خلیج‌فارس صادرات انجام می‌دهد. در زمینه پرورش دام این مجموعه پرورش نژاد خاص اسب تروبلت را دارد که با هدف پرورش و نسل‌کشی در فضایی با استاندارد بین‌المللی با استفاده از نیروهای مجرب به این امر مشغول است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته 6 تا 9 آبان 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

ایسنا

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها