رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 210045

رونق تولید وطنی با جلوگیری از ورود محصولات مشابه داخلی

رییس سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروی دامپزشکی کشور گفت: از ورود محصولات مشابه تولیدات داخلی باید جلوگیری شود تا تولیدات داخلی رونق گیرند.

تولید وطنی
حجت‌اله ذبیحی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان داروسازی دارو و درمان سلفچگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا افزود: تولیدات این مجموعه شامل تولیدات انسانی و دامپزشکی است.
وی در حاشیه حضور در نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته افزود: این مجموعه در تولیدات انسانی محصولاتی همچون محصولات مناسب برای زخم بستر، زخم دیابت، سوختگی، درد مفاصل است و در زمینه دامپزشکی شامل انواع آنتی‌لیوتیک‌ها می‌شود.
ذبیحی با اشاره به محصول جدید این شرکت بیان کرد: محصول ویژه تب برفکی و توکسین بایندر برای نخستین بار در ایران به صورت گیاهی تولید شده است.
وی اضافه کرد: شرکت دانش‌بنیان داروسازی دارو و درمان سلفچگان جزو تنها شرکت‌هایی است که توانسته در مورد محصولات نوبنیاد و نوترکیب استاندارد کسب کند.
رییس سندیکای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داروی دامپزشکی کشور از صادرات به 14 کشور همچون افغانستان، عراق، ترکمنستان، آذربایان و ارمنستان خبر داد و افزود: تا پایان امسال صادرات محصول تا سه میلیون دلار کالا به عراق و افغانستان داریم.
وی همچنین افزود: در سال گذشته 30 میلیون و 340 هزار دلار داروی دامپزشکی به کشورهای مختلف صادر شده است.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از 6 تا 9 آبان‌ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
انتهای پیام

ایسنا

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها