رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 210048

صادرات تخم مرغ نطفه‌دار گوشتی به روسیه

شرکت مجتمع کشت و صنعت سبزدشت از سال 1353 در زمینه تولید طیور که شامل تولید جوجه یک روزه گوشتی و گوشت مرغ کشور فعال است و همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته حاضر است.

تخم مرغ نطفه دار
مریم زاهد، مدیرعامل شرکت مجتمع کشت و صنعت سبزدشت در گفت‌و گو با خبرنگار بازار ایسنا گفت: این شرکت در استان‌های زنجان، گیلان، قزوین، کرمان، سمنان و همدان دارای کارخانه است و در نمایشگاه مورد اشاره به رونمایی از یک محصول بهبود یافته کاب خود پرداخت.

وی افزود: این مجموعه به عرضه یک نوع نژاد بهبودیافته پرداخت و نتایج خوبی به لحاظ مصرف مواد غذایی داشته است.

مدیرعامل شرکت مجتمع کشت و صنعت سبزدشت با اشاره به طبقات هرم شامل لاین در راس هرم، اجداد، مادری و واحدهای جوجه‌کشی گفت: این شرکت در طبقه دوم این هرم یعنی اجداد یا GPنماینده شرکت کاب امریکایی است و کارخانه کرمان و قزوین دارای توان تولید سالانه 4 میلیون جوجه یک روزه مادر است.

زاهد در ادامه بیان کرد: در بخش مادری نیز در کارخانه زنجان و گیلان دارای ظرفیت 550 هزار جوجه یک روزه مادر هستیم.

وی اضافه کرد: شرکت مجتمع کشت و صنعت سبزدشت تنها دارنده مجوز صادرات به روسیه است و ماهیانه 1000 تن گوشت مرغ منجمد به کشورعراق و همچنین تخم‌مرغ نطفه‌دار گوشتی را به کشورهای پاکستان، آذربایجان، ارمنستان و قزاقستان صادر می‌کند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از 6 تا 9 آبان‌ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها