رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 210522

استیری؛ تولیدکننده مکمل و کنسانتره خوراک دام و طیور

گروه تولیدی بازرگانی استیری به عنوان حامی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته حاضر است.

استیری
گروه تولیدی بازرگانی استیری به واسطه سه نسل تجربه در صنعت دام و طیور و و با احداث چندین واحد مرغ‌گوشتی و تخم‌گذار در حوزه تولید و فروش مرغ و تخم‌مرغ در حال فعالیت است.
این مجموعه در سال 1380 با راه‌اندازی کارخانه مکمل‌سازی چینه‌چین در سبزوار پا به عرصه تولید مکمل و کنسانتره خوراک دام و طیور گذاشته و هم‌اکنون به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان مکمل و کنسانتره در حال فعالیت است.
برند فوق با انجام پژوهش‌های علمی و استفاده از مواداولیه مرغوب و بهینه‌سازی فرمول‌های ساخت، محصولاتی با کیفیت و قیمتی رقابتی به بازار عرضه کرده است.
گروه تولیدی بازرگانی استیری با توجه به سیاست تخصصی‌سازی فعالیت‌ها و گسترش فعالیت خود در زمینه واردات نهادهای خوراک دام و طیور در سال 1389 اقدام به تاسیس شرکت کیان برزین مهر کرد تا فعالیت‎های تجاری خود را به صورت متمرکز و از طریق این شرکت پیگیری کند.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته از ۶ تا ۹ آبان ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ شرکت میلاد مبتکر شرق مجری برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام

ایسنا

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها