رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 257769

آشنایی بیشتر با کفپوش های اپوکسی

رپرتاژ/کفپوش پلی یورتان و اپوکسی دو محصول نمونه بسیار عالی هستند که در اثر پیشرفت صنعت تولید شده اند و در مدت زمان کوتاهی جایگاه بسیار مناسبی را در صنعت ساختمانی پیدا کرده اند

dir="RTL">امروزه بر کمتر کسی نقش مصالح استفاده شده در سازه های ساختمانی و مکان های عمومی پوشیده است، ههمه ما با معایب و محاسن استفاده از این مصالح تا حدودی آشنا هستیم و می دانیم که به کارگیری این مصالح امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان می آورد و باعث می شود تا از ضررهای آینده ما جلوگیری شود. کفپوش ها و مصالح باید از موادی تهیه شوند که ضد حریق باشند و در صورت حریق ، حداقل از اشاعه آن جلوگیری شود و زمان لازم را برای کنترل و اطفاء حریق را در اختیار ما قرار دهد.

کفپوش اپوکسی

برای مثال در بازار کفپوش های بسیار متنوعی وجود دارد که هر یک با توجه به نیاز شما و بودجه که برای خود تایین کرده اید در انواع رنگ ها و طرح های مختلف در دسترس است. کفپوش های سنگی و چوبی(پارکت) به دلیل قیمت بالا و آسیب پذیری در طول زمان این روزها کمتر استفاده می شود و جای خود را به کفپوش های نسل جدید داده است.

کفپوش پلی یورتان و اپوکسی دو محصول نمونه بسیار عالی هستند که در اثر پیشرفت صنعت تولید شده اند و در مدت زمان کوتاهی جایگاه بسیار مناسبی را در صنعت ساختمانی پیدا کرده اند و حالا به کارگیری از این مصالح به یک عرف در میان سازندگان و یک خواسته از طرف مصرف کنندگان تبدیل گردیده است. بدون شک کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان، تحولی بزرگ در ساخت و سازهای امروزی هستند، این کفپوش ها کم کم جایگاه خود را در این بازار پیدا کرده و مصرف کنندگان را جذب خود کرده اند.

کفپوش اپوکسی و پلی یورتان

کفپوش اپوکسی مزایای بسیار زیادی در میان محصولات متشابه خود دارد و تاثیر بسیار زیادی هم در حوزه مد و دکوراسیون که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

کفپوش های اپوکسی یک محصول دو جزئی می باشند که دارای مقاومتی بسیار بالایی در برابر مواد قلیایی و اسیدها و مواد روغنی هستند؛ برای همین این کفپوش ها بهترین انتخاب برای فضاهای عمومی مانند بیمارستان ها، نیروگاه ها و فرودگاه ها می باشند.

کفپوش اپوکسی

از مشخصات فنی این کفپوش ها که باید بدان اشاره کرد، ضخامت 1000-1500 میکرونی آن است که برای مکان های صنعتی و انبارهای کارخانجات و صنایع بسیار حائز همیت است چراکه رفت و آمد وسایل نقلیه از جمله لیفتراک درآن بسیار جریان دارد و این کفپوش ها با وجود موارد ذکر شده باز هم مقاومت خوبی دارند.

کفپوش اپوکسی

ساختار شیمیایی کفپوش های اپوکسی این اجازه را به استفاده کنندگان می دهد تا با توجه به نیاز در نوع این کفپوش ها تجدید نظر کنند. به طور کلی اپوکسی را به خاطر چسبندگی، مقاومت شیمیایی و گرمایی و همچنین مقاومت الکتریکی بسیار خوبش مورد استفاده قرار می دهند. برای مثال کفپوش های اپوکسی پر شده از نقره رسانایی خوبی دارند و این در حالی است که کفپوش های اپوکسی نوع دیگر معمولا عایق الکتریکی هستند و از طرفی این کفپوش ها در برابر رسانایی و گرما عایق بوده و مقاومت الکتریکی بالایی را هم دارا می باشند.

کفپوش اپوکسی

مزیت دیگر این کفپوش های اپوکسی هزینه نصب بسیار پایین آنهاست و زمان نصب آن که نسبت به دیگر کفپوش ها از هزینه بسیار کمتر و زمان بسیار پایین‌تری برخوردار است. طرح ها و مدل های این کفپوش ها بسیار متنوع می باشند به صورتی که می توان گفت شما بر حسب نیاز و مکان می توانید از آنها استفاده کنید.

گفتنی است اخیرا کفپوش های اپوکسی 3D نیز وارد بازار شده اند که دست استفاده کنندگان را به قدری باز کرده اند که باعث شده نظرات بسیاری را در بازار به سمت خود جلب کنند. این کفپوش ها این امکان را به شما می دهند که طرح و مدل خود را انتخاب کنید و آن را اجرا نمایید.

منبع:

http://www.barkhatnews.ir

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها