رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 262

مشکل اصلی صنعت خودرو چیست؟

سایت خبری تحلیلی ساعت 24-عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بر لزوم خروج هرچه سریعتر صنعت خودروسازی کشور از انحصار تاکید کرد.

حسن بیگلری ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل صنعت خودروسازی کشور انحصار است و تا زمانی که این مشکل برطرف نشود هیچ اقدامی در این صنعت مؤثر نخواهد بود.
وی اظهار داشت: ایجاد قطب سوم خودروسازی بسیاری از مشکلات این صنعت را برطرف خواهد کرد لذا این قطب در هر جای کشور ایجاد شود تأثیرات مثبتی در صنعت خودروسازی خواهد داشت.
نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلیل انتخاب بندر چابهار برای ایجاد قطب سوم خودروسازی گفت: با توجه به اینکه بندر چابهار منطقه مرزی است و جزو مناطق آزاد به شمار می رود واردات قطعه به این منطقه به آسانی امکان پذیر است لذا این امر یکی از دلایل اصلی انتخاب بندرچابهار برای تأسیس قطب سوم خودروسازی است.
وی با بیان اینکه بهتر است سرمایه گذاران داخلی برای سرمایه گذاری در قطب سوم خودروسازی اقدام کنند، گفت: چنانچه سرمایه گذاران خارجی نیز اقدام به مشارکت و سرمایه گذاری در کشور ما کنند نیز تأثیرات مثبتی درصنعت خودروسازی خواهد داشت.
بیگلری در پایان خاطرنشان کرد: همکاری وزارت صنعت و تشکیل شورا برای ایجاد قطب سوم خودروسازی از الزامات این امر به شمار می رود.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها