رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 267

سردار حسين اشتري

عدم همکاری خودروسازان نسبت به ایمنی خودروها

سایت خبری تحلیلی ساعت 24- جانشین فرمانده پلیس در حاشیه نشست تخصصی قرارگاه مبارزه با سرقت استان‌ها، با اشاره به عدم‌ همکاری خودروسازان در خصوص افزایش ایمنی خودروهای تولیدی از ایمنی موجود خودروها انتقاد کرد و همکاری خودروسازان را با پلیس رضایت‌بخش ندانست.

عدم همكاري خودروسازان نسبت به ايمني خودروها
سردار اشتري، با تاكيد بر اینکه از وقوع سرقت‌های خرد در کشور کاسته نشده است، گفت: امسال موفق شدیم تا رشدی که پیش از این در وقوع سرقت‌ها در سال‌های ۹۱ و ۹۲ داشتیم متوقف کنیم و این توفیقات با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و استفاده از ظرفیت‌های داخل نیروی انتظامی محقق شد.
وي افزود:‌ گرچه وقوع جرائم خشن در کشور کاسته شده، ولی این کاهش به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست و ما با اهداف در نظر گرفته فاصله داریم. در تیرماه امسال نسبت به تیرماه سال ۹۲ شاهد افزایش ۱۶ درصدی کشفیات بودیم و در طول این ماه از وقوع سرقت نیز ۲ درصد کاسته شده است.
جانشین فرمانده پلیس از انجام مقدمات راه‌اندازی بانک اطلاعاتی اموال مسروقه خبر داد و شایعه استفاده از دستگاه‌های طلایاب توسط سارقان، آن را یک عملیات روانی دانست و افزود: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و تاکنون هیچ گزارشی از استفاده سارقان از دستگاه‌های طلایاب به ما نرسیده است.
سردار اشتری با اشاره با همكاري خودورسازان با پليس افزود: تاکنون جلساتی با خودروسازها برگزار کرده‌ایم که نتایجی را نیز در بر داشته است ولی ما به هیچ وجه از همکاری خودروسازان رضایت نداریم و امیدواریم شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی خودروهای خود اقدامات بیشتری انجام دهند. ما به‌دنبال آن هستیم تا هزینه جرم برای مجرمان افزایش یابد و مجرمان از ارتکاب به جرم احساس خطر کنند، لذا پیشنهاداتی را به قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی برای بالا بردن هزینه جرم ارائه داده‌ایم.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها