رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 311723

«بوریس تیتوف» نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد

ساعت 24- «بوریس تیتوف» (Boris Titov) نماینده «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در دفاع از حقوق کارفرمایان از سوی حزب «رشد» به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی در این کشور معرفی شد.

بوریس تیتوف
style="text-align:justify">نماینده رئیس جمهور روسیه در دفاع از حقوق کارفرمایان، از سوی حزب «رشد» به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی در این کشور معرفی شد.

به گزارش تاس، «بوریس تیتوف» (Boris Titov) نماینده «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در دفاع از حقوق کارفرمایان از سوی حزب «رشد» به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی در این کشور معرفی شد.

وی امروز و در جریان نشست سراسری حزب رشد، خود را به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی در این کشور معرفی کرد.

«بوریس تیتوف» پس از این اعلام به خبرنگاران در این خصوص گفت: طبقه تجّار از حامیان بالقوه ما هستند؛ اما این موضوع به این معنی نیست که من تنها از آن ها برای رأی دادن استفاده کنم.

گفتنی است، «مایا گریشینا» (Maya Grishina) دبیر کمیسیون مرکزی انتخابات ریاست جمهوری روسیه ۲۷ شهریور ماه سال جاری به خبرگزاری تاس در این خصوص اعلام کرده بود: بدینوسیله رسماً اعلام می کنم که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه در ۱۸ مارس سال ۲۰۱۸ میلادی به انجام خواهد رسید.

این در حالیست که تا کنون چند نفر ازجمله «ولادیمیر ژیرینفسکی» (Vladimir Zhirinovsky) رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در این کشور اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، «کسینا سابچاک» (Ksenia Sobchak) و «یکاترینا گوردون» (Yekaterina Gordon) هم از جمله بانوانی هستند که پیشتر در این خصوص آمادگی خود را اعلام کرده بودند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها