رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 319784

ضیایی: برای وضعیت امروز والیبال باید نسخه ای دیگر پیچید

ساعت24-رییس جدید فدراسیون والیبال کشورمان گفت: با وجود تلاش هایی که در سالیان متمادی در این فدراسیون کشیده شده است، معتقدم برای وضعیت و نیاز امروز باید نسخه ای جدید بپیچیم.

احمد ضیایی پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به کارهای خوبی که در گذشته انجام شده است و باید ادامه پیدا کند، افزود: در دوره جدید کارهایی را که درگذشته صورت گرفته است، با قدرت و شدت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: در ترکیب و ساختار فدراسیون نیز تغییراتی خواهیم داد و هم اندیشی با هیات ها در دوره جدید بیشتر از گذشته خواهد بود؛ به طور قطع، تغییراتی در فدراسیون اتفاق خواهد افتاد اما طی دو ماه آینده با همین ترکیب کار خواهیم کرد و به آن دست نخواهیم زد.
ضیایی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی درگذشته انجام شد و بسیاری منتظر بودند که من ازعملکرد 11 سال گذشته نقد کنم اما نباید تلاش گذشتگان و کارهایی را که صورت گرفته است، از خاطر ببریم.
وی با تاکید بر اینکه کارهای گذشته را مرور می کنیم و ضمن شناسایی نقاط ضعف، به اصلاح آنها خواهیم پرداخت، افزود: انتظارات از این فدراسیون بالا و به حق است، امیدوارم با حمایت مسئولان و تلاش بازیکنان و کادر فنی به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها