رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 322164

رزرو تور کیش، قشم و مشهد

رپورتاژ/امروزه سفرهای داخلی به گوشه و کنار ایران به عنوان تفریحی چند روزه یکی برنامه های مسافرتی اغلب مردم است.

dir="RTL" style="margin-left:-.25in; text-align:justify"> سفر با تورهای داخلی با توجه به خدمات ویژه ای که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شود، طرفداران بیشماری پیدا کرده است. خدمات تور از اخذ بلیط های چارتر رفت و برگشت گرفته تا رزرو اقامت برای انواع هتل با نازل ترین قیمت ها باعث شده تا سفر با تورهای مسافرتی در اولویت برنامه مسافرتی بسیاری از گردشگران و مسافرین قرار گیرد. وبسایت جامع http://تورکیش-تورمشهد.com/ به عنوان وبسایت مرجع گردشگری با همکاری آژانس های مسافرتی انواع تورهای مسافرتی داخلی اعم از تور کیش، تور قشم و تور مشهد را برای رفاه حال گردشگران در نظر می گیرد. برای آشنایی با این تورها به طور مختصر با ما همراه باشید.

رزرو تور کیش

کیش در حال حاضر پرطرفدارترین مسیر برای علاقمندان به تورهای داخلی است. این جزیره با توجه به اینکه از امکانات تفریحی بسیاری برخوردار است همواره به عنوان یکی از مقاصد گردشگران داخلی و حتی خارجی کشور مطرح است. از جاذبه های طبیعی همچون سواحل زیبا گرفته تا تفریحات آبی و کشتی یونانی که این جزیره را به یکی از قطب های گردشگری در ایران تبدیل کرده است. تور کیش به سبب این امکانات گردشگری در سالیان اخیر رتبه اول در بین تورهای داخلی به خود اختصاص داده است. آفرهای تور کیش لحظه آخری در سایت تورکیش-تورمشهد به صورت لحظه ایی آپدیت می شود.

رزرو تور قشم

جزیره قشم، بزرگترین جزیره واقع در جنوب ایران است که طبیعت ویژه و منحصر به فردی را داراست. این جزیره سواحل دیدنی دارد که یکی از جاذبه های موثر آن در جذب گردشگران به شمار می رود. البته وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر دیگری همچون جنگل های حرا و جزایر هنگام و هرمز که در نزدیکی این جزیره واقع شده اند از دلایل عمده دیگر در جذب گردشگران به این جزیره می باشند. این جزیره معمولا در فصول سرد سال و بویژه ایام نوروز با برخورداری از جاذبه های فراوان گردشگری و شرایط مناسب اقلیمی معمولا یکی از مقاصد گردشگران داخلی و حتی خارجی است. تور قشم علی رغم اینکه متقاضیان کمتری را نسبت به تور کیش دارا است ولی با این وجود آفرهای قشم بویژه تور قشم ارزان در فصل زمستان که شرایط آب و هوایی این جزیره بسیار مطبوع می باشد، طرفداران بیشماری دارد.

رزرو تور مشهد

شهر مشهد بعد از تهران چه از لحاظ وسعت و چه جمعیت دومین کلان شهر بزرگ ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. هر ساله این شهر به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و مجتمع های تفریحی و گردشگری متنوع در ایام مختلف سال میزبان بسیاری از مسافرین می باشد. از این رو تور مشهد از لحاظ میزان تقاضا و علاقمند بعد از تور کیش رتبه دوم را در بین تورهای داخلی داراست. البته در ایام نوروز و تعطیل سال جریان سیل عظیم شیفتگان امام رضا (ع) به مقصد مشهد باعث شده تا نرخ آفرهای مشهد بویژه تور مشهد لحظه آخری به اوج قیمت های خود برسد. لذا پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج های تور مشهد نوروز 97 است که از مدت ها قبل توسط آژانس های مسافرتی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده اند، می باشد. سفر با افرهای نوروز تور مشهد برای شما تعطیلات نوروز خاطره انگیزی را در کنار خانواده رقم خواهد زد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها