رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 336

بی حجابها را شلاق بزنید!

سایت خبری تحلیلی ساعت24-حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی می‌گوید که بی‌حجاب‌ها پیرمرد 90 ساله را هم از خودبی‌خود می‌کنند، چه برسد به جوانان!

بي حجابها را شلاق بزنيد!
حجت الاسلام والمسلمين شجوني در ارتباط با بي حجابي مي گويند: گر بی‌حجاب‌ها بدانند که شلاق در انتظارشان است، خودشان را اصلاح می‌کنند.
ايشان در رابطه با اين سوال كه پسران جرم ميكنند چرا دختران مقصرند مي گويد: واقعا چطور می‌توانیم نسبت به این مساله بی‌تفاوت باشیم که دختران بی‌حجاب پسران را منحرف می کنند؟ وقتی دختری خودش را با رنگ و لعاب آنچنانی آرایش می‌کند، طبیعی است که مخالفان جنسی خود را وادار به انحراف می‌کند. به هر حال مردی که پول ندارد ازدواج کند، با دیدن چهره‌های آرایش‌کرده تحریک به خطا می‌شود. حتی پیرمردها هم نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند، چه برسد به جوانان. در واقع باید گفت آنها تقوا ندارند و در خانواده‌ای سست بزرگ شده‌اند. پایه‌های مذهبی سستی دارند و در خیابان‌ جوانان را تحریک می‌کنند و به همین دلیل آنها را باید ادب کرد و تربیت. چطور می‌توانیم در قبال آدم‌هایی که هیچ‌چیزی را رعایت نمی‌کنند، سکوت کنیم و کاری انجام ندهیم؟
منفی همیشه دنبال مثبت است و مثبت دنبال منفی
شجوني اينگونه ادامه مي دهد: وقتی دخترها و پسرها به همدیگر نگاه کنند، هیچ گناهی مرتکب نمی‌شوند چون غریزه انسانیه، انسان را به نگاه کردن به جنس مخالف خود ترغیب می‌کند. مشکل آنهایی هستند که از عمد خودشان را خوشگل می‌کنند و لباس‌های کوتاه و نازک می‌پوشند تا جذاب شوند تا شاید کسی به آنها پیشنهاد ازدواج بدهد. این در حالی است که باوقار و متین بودن بهتر و مهم‌تر است. ای کاش ازدواج در ایران سخت نبود تا جوانان در بیست‌ و چند سالگی متاهل می‌شدند، آن وقت بود که خیلی از مشکلات کم می‌شد.
حجت الاسلام والمسلمين شجوني درباره آمار پايين ازدواج توضيح داد: جنس مخالف در خیابان به قدری زیاد شده که هر کس می‌تواند با ۵۰ هزار تومان مشکلش را حل کند. ازدواج الان طوری است که انگار کسی بخواهد برای یک لیوان شیر، گاو بخرد. وقتی پسر و دختر می‌توانند به راحتی با هم باشند و هر کاری را انجام بدهند، چرا باید به فکر ازدواج باشند؟
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها