رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 340612

زمین‌لرزه‌ 5 ریشتری گناوه را لرزاند/ آماده‌باش تیم‌های عملیاتی

ساعت 24-زمین‌لرزه‌ای به قدرت 5 ریشتر شهر بندرریگ از توابع شهرستان گناوه را لرزاند.

زلزله
زمین‌لرزه‌ای به قدرت 5 ریشتر، بامداد امروز شهر بندرریگ از توابع شهرستان گناوه استان بوشهر را لرزاند.

این زمین‌لرزه ساعت 8 بامداد امروز در یازده‌کیلومتری عمق زمین در عرض جغرافیایی 29.712 و طول جغرافیایی 50.787 اتفاق افتاده است.

از 26 دقیقه بامداد امروز تاکنون هشت بار بخش‌های شمال‌غرب استان بوشهر از محدوده شهر شبانکاره در شهرستان دشتستان تا بندر گناوه با زمین‌لرزه‌های ممتد لرزیده است که کمترین آنها 2.7 و بزرگترین آن 5 ریشتر بوده است.

9:11/ وقوع 11 زمین‌لرزه در استان بوشهر

11 زمین‌لرزه‌ای که از 11 و 58 دقیقه شب گذشته تا ساعت 08 و 47 دقیقه گناوه و دشتستان را لرزانده که سبب وحشت مردم این شهرستان‌ها شده است.

8:55/ گزارشی از میزان خسارات مالی و جانی دریافت نکرده‌ایم

سید علی پاک‌نژاد، فرماندار گناوه اظهار کرد: تمامی تیم‌های امداد و نجات در سطح شهرستان گناوه و شهرستان‌های مجاور در حالت آماده‌باش کامل هستند و تیم‌های ارزیاب نیز به مناطق روستایی و شهری شهرستان گناوه جهت براورد خسارات اولیه اعزام شده‌اند، تا این ساعت گزارشی از میزان خسارات مالی و جانی دریافت نکرده‌ایم.

8.41/ آماده‌باش تیم‌های عملیاتی

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار کرد: در پی وقوع پی در پی زلزله در شمال غرب استان بوشهر، کلیه تیم‌های عملیاتی چهار شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان و بوشهر به حالت آماده‌باش در آمده‌اند، هنوز در خصوص خسارات احتمالی، گزارشی دریافت نکرده‌ایم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها