رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 348952

سپاهان به کمک ذوب‌آهن میآید

ساعت24- سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به اهمیت بازی ذوب آهن و سپاهان در برابر استقلال گفت: بازی در برابر استقلال برای ما مهم است و موفقیت سپاهان می‌تواند به نایب‌قهرمانی ذوب‌آهن نیز کمک کند.

style="text-align:justify">منصور ابراهیم ‌زاده عصر پنجشنبه پیش از صف‌آرایی تیمش در برابر آبی‌پوشان پایتخت در جمع خبرنگاران پیرامون این دیدار اظهار داشت: بازی در برابر استقلال هم برای ما، هم برای مسئولان و هم برای هواداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از سویی موفقیت ما در این بازی می‌تواند به سود تیم هم‌شهری ما باشد. ما همه تلاش خود را برای موفقیت در این دیدار و کسب سه امتیاز بازی به کار می‌گیریم.

وی به تمجید از عملکرد خود پرداخت و با اشاره به نجات سپاهان از خطر سقوط به لیگ دسته یک افزود: حضور من در سپاهان با هدف تغییر شرایط و نجات سپاهان از خطر سقوط بوده است. من در حالی هدایت سپاهان را به دست گرفتم که در ۹ بازی آخر خود تنها ۶ امتیاز کسب کرده بود و حال آنکه اکنون و پس از پیوستن من به این تیم سپاهان در ۸ بازی ۹ امتیاز کسب کرده است.

خیالمان بابت سقوط راحت بود

سرمربی طلایی‌پوشان از اطمینان خود به باقی ماندن سپاهان در لیگ برتر گفت و ادامه داد: ما با توجه به شرایط جدول و تیممان مطمئن بودیم که به دسته یک سقوط نمی‌کنیم و به همین دلیل همه تمرکز خود را بر روی کسب نتیجه معطوف کردیم تا سپاهان سال آینده با روند مثبتی آغاز به کار کند.

وی به بازی مقابل استقلال خوزستان و حواشی پس از آن اشاره کرد و افزود: به هیچ یک از این حواشی توجه نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم به گونه‌ای بازی کنیم که در شان سپاهان است. اگرچه چیزی که از سپاهان انتظار می‌رفت به دست نیامد اما ما در بازی فردا بدون استرس و با تمام توان به مصاف استقلال خواهیم رفت.

ابراهیم‌زاده ریشه ناکامی سپاهان در این فصل را مربوط به سه سال پیش دانست و افزود: سیر نزولی سپاهان به سه سال پیش که تغییرات زیادی در این تیم اعمال و در کنار آن نگرانی‌های زیادی نیز ایجاد شد برمی‌گردد و مقصر تنها مدیریت باشگاه نیست بلکه عوامل زیادی در این رابطه سهیم هستند.

وی پیرامون محرومان و مصدومان تیمش در برابر استقلال گفت: متاسفانه در بازی فردا جلال‌الدین علیمحمدی به دلیل محرومیت و سعید آقایی به علت مصدومیت از همراهی تیم محروم هستند.

سرمربی سپاهان هواداران تیم را سرمایه‌های آن دانست و بیان کرد: برخی اوقات اعتراضاتی را از سوی این هواداران مشاهده کردیم که پس از بازی و در حالی رخ می‌داد که در طول بازی هواداران از تیم حمایت کردند و این حمایت باید همیشگی باشد. سپاهان همواره مقابل تیم‌های پایتخت بازی خوبی را به نمایش گذاشته و بازیکنان سپاهان نیز باید واقعیت بازی سپاهان را به نمایش بگذارند و از سوی دیگر هواداران با انرژی مثبت در ورزشگاه حاضر شوند و به حمایت تیم بپردازند.

وی در ارتباط با اضافه شدن علی احمدی به سپاهان افزود: احمدی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در چهار هفته نام او در لیست بازیکنان رد شده اما در بازی قبلی و در پی محرومیت یزدانی ما گمان می‌کردیم که می‌توانیم از این بازیکن بهره ببریم اما به دبیل مصدومیت و بیماری و دوری ۲ روزه او از تمرینات نتوانستیم از او استفاده کنیم.

محرم یک اسطوره و بازیکن استثنایی بود

ابراهیم‌زاده درباره نیاز سپاهان به یک بازی ساز توضیح داد: با خداحافظی محرم، تا پیش از مصدومیت رسول نویدکیا سپاهان شرایط مطلوبی داشت اما با مصدومیت رسول نویدکیا سپاهان بازیسازی در این حد نداشته و به عقیده من محرم یک اسطوره و بازیکن استثنایی بود. اگرچه در چند فصل اخیر چپاروف در این زمینه به سپاهان کمک کرد اما هنوز زمان لازم است تا چنین بازیکن طراح و بازی سازی از سپاهان معرفی شود.

سپاهان فردا در حالی به مصاف استقلال می‌رود که با ۲۹ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و استقلال با ۵۱ امتیاز در رده سوم در پی نایب قهرمانی لیگ برتر است. همچنین وینفرد شفر به دلیل تاخیر از حضور در کنفرانس خبری باز ماند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها