رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 349319

لیست احتمالی والیبال برای بازیهای آسیایی/چه کسانی انتخاب میشوند؟

ساعت24-به نظر می‌رسد لیستی متشکل از ۵۰ والیبالیست برای بازی‌های آسیایی اعلام شده اند که از این بین ۱۶ بازیکن نهایی انتخاب می‌شوند.

تیم ملی والیبال ایران این روزها در اردوی آماده سازی حضور دارد و خود را برای مسابقات لیگ ملت‌ها آماده می‌کند. این در حالی است که والیبال ایران در سال جاری بازی‌های آسیایی جاکارتا را نیز پیش رو دارد.

در همین راستا و در شرایطی که تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی باید رفته رفته نفرات نهایی خود را انتخاب کنند، والیبالی‌ها نیز در صدد انتخاب بازیکنانی هستند که قرار است نماینده والیبال ایران در جاکارتا باشند. در حالی که پیش از این عنوان شده بود نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی از بین همین نفراتی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستند، انتخاب خواهند شد، اما به نظر می‌رسد لیستی جدید متشکل از بازیکنان زیر ارائه خواهد شد:

محمدطاهر وادی، جوادکریمی، فرهاد سال افزون، حمید حمودی، علیرضامباشری، امیرحسین اسفندیار، سلیم چپرلی، سعیدجواهری توانا، میثم صالحی، اکبرولایی، مهردادبابایی، میربابک موسوی، کیاوش حیدری، محمودرسولی، محمدرضا موذن، مجتبی یوسفی، مصطفی حیدری، ناصررحیمی پناه، پوریا فیاضی، پوریا یلی، صابر کاظمی، حسن صنوبر، اسماعیل مسافر، محمد رضا حضرت پور، سعید شیرودقربانی، حسین امیری، سامان فائزی، مسعود غلامی رنانی، علی شفیعی، مهرداد شیبانی مهر، رحمان تقی زاده، علی اصغر مجرد، محمد رضی پور، امیر حسین توخته، سهند اله وردیان، محمد جواد معنوی نژاد، ابوالفضل قلی پور، علیرضا جلوه، امین علوی، امیر محمد فلاحت خواه، بهنام ابراهیمی، قاسم کارخانه، جابر اسمعیل پور، جواد حسین آبادی.

این بازیکنان نفراتی هستند که شانس حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را خواهند داشت. نفراتی که برخی در اردوی مرحله نخست تیم ملی حضور داشتند و برخی دیگر به تازگی به لیست نفرات اضافه شده‌اند. شنیده‌ها حاکی از این است که این افراد در نهایت از سوی کولاکوویچمورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و ۱۶ بازیکن نهایی انتخاب خواهند شد.

پیش از این فدراسیون والیبال اعلام کرده بود که برای بازی‌های آسیایی تیم اصلی و الف. ایران به دلیل در پیش داشتن مسابقات قهرمانی جهان، اعزام نخواهد شد و تیم ب. به این مسابقات اعزام می‌شوند. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت از بین این نفرات کدام بازیکنان شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیدا خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها