رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 351695

وب سایت پایانه ها راهی برای خرید بلیط اتوبوس ساده، سریع و ارزان

رپورتاژ/سفرهای جاده ای یکی از متداول ترین نوع سفر در داخل کشور است. اگه قصد سفر در داخل کشور رو دارین، سفر اتوبوسی یک گزینه مناسب برای شماست.

سفرهای جاده ای یکی از متداول ترین نوع سفر در داخل کشور است. اگه قصد سفر در داخل کشور رو دارین، سفر اتوبوسی یک گزینه مناسب برای شماست. با توجه به میل روزافزون مردم به مسافرت، از مواردی که امروزه بسیار دیده میشه انجام کارهای مربوط به مسافرت و رزروهایی است که به‌ شیوه‌ی آنلاین صورت میگیره. این ‌کار باعث صرفه‌ جویی در زمان شده و گاهی موجب کاهش هزینه‌ های سفر هم میشه.

شرکت های مسافربری مختلفی در این زمینه هستن که هر کدام دارای اتوبوس های متفاوت و تخفیفات متنوع هستن. سر زدن به وب سایت شرکت های مختلف جهت انتخاب بهترین بلیط اتوبوس واقعا کار آسانی به نظر نمیرسه. وجود وب سایت ها و اپلیکیشن های خرید بلیط این کار رو برای شما آسان کرده تا بدون حضور و با صرفه جویی در وقت و زمان به آسانی خرید خود رو انجام بدین و یک سفر خوب و راحت رو تجربه کنین. وب سایت پایانه ها از جامع ترین،ساده ترین و با سابقه ترین وب سایت های موجود برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است تا برای شما سفری ایمن با ارزانترین قیمت به هر گوشه از سرزمین زیبایمان را فراهم کنه.

شما عزیزان میتونین با اطمینان خاطر، اتوبوس مورد نظر خودتون رو در کوتاهترین زمان ممکن و با آگاهی از تخفیف های متنوع در وب سایت پایانه ها انتخاب کنین و بخرین.

مزایای سامانه پایانه ها فقط در کاربری آسان و محیط زیبا خلاصه نمیشه. امکان ابطال آنلاین و استرداد بلیط در سامانه پایانه ها هم فراهم شده تا مسافران با ورود به سایت، براحتی بتونن استعلام بلیط خود را انجام بدن و یا بلیط خرید شده را به صورت اینترنتی باطل کنن.

از دیگر مزایای سامانه جامع پایانه میشه به ارسال بلیط خریداری شده به نلگرام شما، اشاره کنیم. علاوه بر آن، شما میتونین با وارد کردن ایمیل خود یک نسخه از بلیط را بر روی ایمیلتون دریافت کنین و از آن پرینت بگیرین و هنگام حرکت اتوبوس به مسئولین مربوطه ارائه کنین. لازم به توضیح است که اطلاعات بلیط برای شما، پیامک نیز می شود.

ویژگی های برتر وب سایت پایانه ها، عبارتند از :

· دارای نماد الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیک کشور

· دارای مجوز سامانه ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی

· دارای رتبه مردمی بهترین وب سایت رزرو بلیط در جشنواره وب ایران در سال 1396

· طراحی حرفه ای و کاربری راحت برای نسخه موبایل

· موتور جستجوی بلیط اتوبوس قوی با سرعت بالای جستجو از بین تمام شرکت های مسافربری

· اتصال به کلیه شرکت های مسافربری معتبر کشور

· دارای اپلیکیشن خرید بلیط "همراه سفر" بدون نیاز به اینترنت

· ارسال بلیط از طریق پیامک، ایمیل و تلگرام

· دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و تلگرامی

تمام تلاش پایانه ها براین است که خرید بلیط اتوبوس برای مسافران یک عمل وقت گیر و استرس زا نباشه و برای رسیدن به این هدف مهم، تیم پشتیبانی پایانه ها در همه حال همراه شماست تا بتونین با خیال آسوده از خرید اینترنتی بلیط اتوبوس لذت ببرین.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها