رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 352883

آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی ستاره والیبال از زبان پزشک تیم ملی

ساعت24-پزشک تیم ملی والیبال ایران گفت: معنوی نژاد ۲ هفته نخست لیگ ملت‌ها را از دست داد.

سیامک افروزی ، درباره وضعیت مصدومان تیم ملی والیبال ایران در آستانه برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، گفت: معنوی نژاد از ناحیه پای چپ با آسیب دیدگی مواجه شده است و این آسیب در هفته پایانی لیگ اروپا گریبانگیرش شده بود.

وی ادامه داد: محمد جواد معنوی نژاد پیش از این سابقه مشکلات آسیب دیدگی از ناحیه کمر و دیسک نیز داشت و همین موضوع موجب شد به محض اینکه از درد پای او مطلع شدیم برای بررسی بیشتر و دقیق تر این درد وی را به MRI بفرستیم. بعد از نتیجه MRI مشخص شد که این بازیکن در حال حاضر نمی‌تواند تمرینات سنگین و تخصصی داشته باشد.

افروزی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیتی که این بازیکن دارد به احتمال زیاد دو هفته نخست لیگ ملت های والیبال را از دست خواهد داد وکولاکوویچ نمی‌تواند از این دریافت کننده در این دو هفته استفاده کند. بعد از دو هفته اول که در فرانسه و آرژانتین برگزار خواهد شد، معنوی نژاد می‌تواند رفته رفته به ترکیب تیم ملی برگشته و به تیم کمک کند. البته این بستگی به وضعیت این بازیکن در آن برهه زمانی دارد. در نهایت با تشخیص کادر فنی یا از این بازیکن استفاده می‌شود یا باید دوران درمان خود را سپری کند.

پزشک تیم ملی والیبال از وضعیت خوب سایر بازیکنان خبر داد و گفت: خوشبختانه با مصدومیت جدی در دیگر بازیکنان مواجه نیستیم البته برخی آسیب‌های جزیی در برخی بازیکنان وجود دارد که خطرناک نیست و در صدد بهبودی آن‌ها هستیم که شدید نشوند.

تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای حضور در مسابقات لیگ ملت های والیبال (لیگ جهانی سابق) آغاز می‌کند. این مسابقات از چهارم خرداد ماه آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان در هفته نخست در کشور فرانسه به مصاف تیم‌های فرانسه، استرالیا و ژاپن خواهد رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها