رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 355759

قاب پنجم ماه عسل: آرزوی فاطمه

ساعت 24-احسان علیخانی در قاب پنجم ماه عسل آرزوی دیرین فاطمه را محقق کرد.

12
فاطمه مهمان شب چهارم ماه عسل از آرزویش برای داشتن خانواده و دیدن پدر و مادرش در یک قاب سخن گفت و همین آرزو داستان شب پنجم ماه عسل را رقم زد.

سرنوشتی که پشت یک بام به باد رفت

آقای شاهدی پدر فاطمه از روزگار جوانی اش گفت. روزهایی که به دنبال تجربه کردن هر چیزی که از آن منع می شد می رفت. از مصرف مشروبات الکلی تا خوردن تریاک روی پشت بام خانه را تجربه کرده است. بامی که اتفاقات پشت آن زندگی و سرنوشت فاطمه را دگرگون کرد.

دود شدن زندگی و آرزوهای دختر به دست پدر

آقای شاهدی به مصرف مواد معتاد شده بود اما هرگز به خود اجازه نداده بود تا در حضور همسر و فرزندانش مواد مصرف کند. تا اینکه اتفاقی ناگوار پسر جوان او را به کام مرگ کشاند.
حادثه دردناکی که حتی یادآوری اش خاطر فاطمه را آزرده می کند.
بعد از این حادثه پدر فاطمه دیگر همان پدر همیشگی نبود، زندگی، همسر و دخترش را رها کرده و رفته بود.


خداحافظی با پدر در بهترین شب زندگی

فاطمه ازدواج می کند در حالی که پدرش کاملا در بند اعتیاد گرفتار شده بود و از همان شب با فاطمه برای همیشه خداحافظی کرد و رفت و التماس های مادر فاطمه هم بی نتیجه بود.
فاطمه تمام تلاشش را بازگرداندن پدر کرد. او که حالا مادر شده بود هزینه اعتیاد پدرش را هم تأمین کرد و با وجود سرزنش و اکراه فرزندانش تحت حمایت همسرش پدر را به خانه خود آورده بود و از او مراقبت می کرد.

فقط به خاطر پدر

فاطمه گاهی حتی برای تأمین هزینه مواد پدر از مادرش کمک می گرفت. مادری که تنها مانده بود و هرگز نمی توانست همسر بی مهر خود را ببخشد.

آرزویی که محقق شد

حالا آقای شاهدی به همراه دخترش به ماه عسل آمده بود تا پس از یک سال و چند ماه تجربه زندگی بدون مواد مخدر از همسرش تقاضا کند تا دوباره کنار هم زندگی کنند و فاطمه بعد از ١٢ سال طعم داشتن خانواده را بچشد.
مادر فاطمه که دلی شکسته و قلبی دردمند داشت این بار هم به خاطر دخترش از رنجی که در این سالها کشیده بود گذشت و همسرش را بهشید و به او فرصتی دوباره برای زندگی و جبران اشتباهات گذشته و روزهای از دست رفته را داد.
اما فاطمه که به خاطر نداشتن خانواده حتی از فرزند خود طعنه شنیده بود با اشک شوق و لبخندی از سر رضایت به قاب پنجم ماه عسل خاتمه داد.
پریناز فروزان/.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها