رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 37795

پایان دور اول نشست ایران و ۱+۵

دور اول نشست معاونین وزرای امورخارجه ایران و گروه ۱+۵ در ژنو پایان یافت.

پایان دور اول نشست ایران و ۱+۵
دور دوم نشست معاونین وزرای امور خارجه ایران و گروه ۵+۱ عصر امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

دیدار هیئت مذاکره‌کننده ایران با همتایان روسی، چینی و اروپایی هیئت مذاکره‌کننده ایران عصر امروز پس از نشست مشترک با معاونان وزیران امور خارجه ۱+۵ در نشست‌های دوجانبه، با مقامات روسی، چینی و سه کشور اروپایی گفتگو کرد.

وانگ چینگ، مدیر کنترل تسلیحات در وزارت امور خارجه چین که برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ به ژنو سفر کرده است پیش از ورود به نشست ۱+۵، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر در ژنو گفت: نشست امروز اولین جلسه طرفین مذاکره‌کننده بعد از تمدید مذاکرات هسته‌ای است و ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا قبل از پایان مهلت مقرر به توافق جامعی دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای این منظور مذاکرات دو، سه و چندجانبه نیز پیش‌بینی شده است تا به این امر کمک کنیم. در این مذاکرات دشواری‌هایی وجود دارد اما تلاش می کنیم به توافق دست پیدا کنیم.

وانگ چینگ " مدیر کنترل تسلیحات در وزارت امور خارجه چین که برای شرکت در مذاکرات هسته ای ۱+۵ به ژنو سفر کرده است پیش از ورود به نشست ۱+۵ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر در ژنو گفت: نشست امروز اولین جلسه طرفین مذاکره کننده بعد از تمدید مذاکرات هسته ای است و ما همه تلاش خود را خواهیم کرد تا قبل از پایان مهلت مقرر به توافق جامعی دست پیدا کنیم و برای این منظور مذاکرات دو ، سه و چند جانبه نیز پیش بینی شده است تا به این امر کمک کنیم.

چینگ خاطر نشان کرد در این مذاکرات دشواری هایی وجود دارد اما تلاش می کنیم به توافق دست پیدا کنیم.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها