رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 379456

ابر بدهکاران ایران خودرو، نگران از شفاف سازی!

ساعت24 -پایگاه خبری راد: یکی از گروه های قطعه سازی همکار ایران خودرو که متعلق به یکی از ابربدهکاران بانکی به نام ع.ا است، مخالف شفاف سازی در این گروه صنعتی است.

ایران خودرو
شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است این گروه قطعه سازی با نام ع، و با همدستی برخی مدیران گروه صنعتی ایران خودرو طی سال های به درآمدهای نامشروع بسیاری دست یافته اند.


براساس این گزارش، این عده با لابی های سیاسی و روابط خاص تا آنجا پیش رفته اند که با تهدید، امورات خود در شرکت طراحی ‌مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو «ساپکو» را پیش می برند و متاسفانه خود را وابسته به نهادهایی مانند بیت رهبری، سیستم های امنیتی و ریاست جمهوری می نامند!


این گزارش می افزاید: گروه مذکور با تهدید و تطمیع سعی در پیشبرد اهداف خود دارد و به عنوان ابربدهکاران ایران خودرو(برخلاف رویه معمول) و با همکاری برخی عناصر نگران از اجرای عدالت و شفاف سازی، تمام توان خود را برای حفظ برخی مدیران ایران خودرو که حافظ منافع ایشان است به کار برده اند.


گروه قطعه سازی مورد نظر، با استفاده از برخی افراد فاسد سعی دارد مسیر دستگاه های نظارتی را منحرف و مانع از توجه آنها به مسائل و مشکلات ایشان شود و متاسفانه برخی از مدیران ایران خودرو را همراه خود کرده اند که لازم است دستگاه های نظارتی و امنیتی به موضوع ورود کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها