رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 38187

فعالیت دانشگاه احمدی نژاد غیرقانونی است

ساعت 24-سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس٬ با تاکید بر غیرقانونی بودن فعالیت دانشگاه ایرانیان٬ گفت: وزارت علوم باید هر چه سریع‌تر تکلیف این دانشگاه را برای جلوگیری از متضرر شدن افراد و شفاف‌سازی اذهان عمومی مشخص کند.

فعالیت دانشگاه احمدی نژاد غیرقانونی است
موید حسینی‌صدر با بیان اینکه فعالیت دانشگاه ایرانیان منوط به اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های ذیصلاح است٬ گفت: این دانشگاه تاکنون نتوانسته مجوزهای لازم را اخذ کند از این رو فعالیت و جذب دانشجو در آن غیرقانونی است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری باید تکلیف قانونی یا غیرقانونی بودن فعالیت دانشگاه ایرانیان را مشخص کند٬ تصریح کرد: وزارت علوم با تعیین تکلیف وضعیت این دانشگاه از متضرر شدن مردم در نتیجه ثبت‌نام در این دانشگاه و نداشتن عایدی برایشان جلوگیری می‌کند.

نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه دانشگاه ایرانیان در حال حاضر مراحل قانونی را برای جذب دانشجو طی نکرده است٬ افزود: تا زمانی که مراحل قانونی از سوی این دانشگاه طی نشود جذب دانشجو از سوی آن غیرقانونی است. در صورتی که مراحل قانونی برای ادامه فعالیت دانشگاه ایرانیان طی شود احمدی‌نژاد می‌تواند به عنوان یک شهروند از حقوق اجتماعی خود استفاده کند.

به گزارش ساعت 24 به نقل از خانه ملت، سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: انتظار ما از وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری مجلس تسریع در اعلام موضع در خصوص فعالیت دانشگاه ایرانیان و شفاف سازی وضعیت آن است.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها