رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 386644

آنچه در فاز اول نمایشگاه پاییزه گوانجو چین خواهید دید

رپورتاژ / نمایشگاه پاییزه گوانجو در سه فاز مختلف و در شهر گوانجو چین اجرا می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با فاز اول این نمایشگاه بین‌المللی آشنا کنیم.

img alt="" height="365" src="https://www.saat24.news/d/2018/09/15/0/413458.png" width="601" />

کشور چین فارغ از جاذبه‌های توریستی فراوان، مرکزی بزرگ برای تجارت و کسب و کار است. از این رو بسیاری از علاقمندان به تور چین را تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع و علاقمندان به کسب و کارهای بین‌المللی تشکیل می‌دهند. در این نوشته می‌خواهیم شما را با بزرگ‌ترین رویداد تجاری چین آشنا کنیم. پس برای آشنایی با فاز اول نمایشگاه پاییزه گوانجو با ما همراه باشید.

گوانجو کجاست؟

یکی از مقاصد اصلی تور چین برای سفرهای کاری و بازرگانی، شهر گوانجو است. گوانجو شهری بزرگ در جنوب کشور چین است؛ که ارتباط نزدیکی با هنگ‌کنگ، ماکائو و فوشان دارد. گوانجو را به دلیل تجمع کارخانجات تولیدی و شرکت‌های صنعتی، قطب صنعتی کشور چین می‌نامند. این شهر مرکز استان گوانگ دونگ است. شهر گوانجو علاوه جاذبه‌های تجاری، دارای جاذبه‌های توریستی بی‌نظیری است؛ که ارزش سفر به آن را دوچندان می‌کند.

نگاهی به نمایشگاه پاییزه گوانجو

گوانجو دو نمایشگاه اصلی دارد که با عنوان نمایشگاه پاییزه و بهاره نزد بازرگانان ایرانی شناخته شده است. نمایشگاه پاییزه گوانجو در ماه‌های اکتبر و نوامبر و نمایشگاه بهاره طی ماه‌های آوریل و می برگزار می‌شود. این نمایشگاه‌ها که با نام Canton Fair نیز شناخته می‌شود؛ بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های تولیدی چین و سایر کشورها برای نمایش آخرین تولیدات و محصولاتشان‌ است.

نمایشگاه پاییزه گوانجو بیش از 60 سال قدمت دارد؛ و صدها شرکت بین المللی، از بیش از صد کشور مختلف، در آن غرفه دارند. از این رو بدون اغراق می‌توان گفت این نمایشگاه یکی از مطرح‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی جهان است.

این نمایشگاه در سه فاز اصلی برگزار می‌شود که هر فاز به ارائه گروه مشخصی از صنایع اختصاص دارد. در ادامه این مطلب شما را با فاز اول این نمایشگاه بیشتر آشنا می‌کنیم.

چرا باید به نمایشگاه پاییزه گوانجو رفت؟

این نمایشگاه پر رونق‌ترین نمایشگاه صنعتی و تجاری جهان است؛ که بیشترین بازدیدکننده را از سراسر جهان به کشور چین و شهر گوانجو می‌کشاند. بنابراین فرصتی بسیار مناسب برای واردکنندگان، صادرکنندگان و صاحبان صنایع است؛ که در فضایی نزدیک و بدون واسطه آخرین تولیدات شرکت‌های مختلف را مشاهده و بررسی کرده؛ و بدون واسطه از کارخانه‌ها و خطوط تولید آنها بازدید کنند. مذاکره مستقیم این امکان را به شما می‌دهد که قراردادهای بهتری منعقد کنید؛ و در نهایت تجارب خوبی از حضور در این رویداد جهانی به دست آورید.

معرفی فاز اول نمایشگاه پاییزه گوانجو

همانطور که گفتیم نمایشگاه پاییزه گوانجو در سه فاز با فاصله زمانی چند روزه برگزار می‌شود. در سال 2018 نیز این نمایشگاه به روال سال‌های قبل برگزار و فاز اول آن در تاریخ 23 الی 27 مهر اجرا خواهد شد.

در فاز اول نمایشگاه پاییزه گوانجو تمرکز اصلی بر وسائل الکترونیکی، ماشین آلات، مصالح ساختمانی و انرژی است. در زیر به طور خلاصه موضوعات فاز اول این نمایشگاه را مطالعه می‌کنید.

1. وسائل نقلیه و لوازم یدکی: در این حوزه می‌توانید با تولیدکنندگان انواع وسائل نقلیه موتوری و غیرموتوری روز دنیا آشنا شوید. از انواع دوچرخه و اسکوتر برقی و موتورسیکلت گرفته تا آخرین خودروهای تولیدی بخصوص شرکت های چینی را در این فاز مشاهده خواهید کرد. همچنین لوازم یدکی این وسائل نقلیه نیز، بخش دیگر این فاز است.

2. وسائل الکترونیک: عشاق کامپیوتر و فعالان این عرصه، قطعا از این بخش نمایشگاه پاییزه گوانجو لذت خواهند برد. در این بخش انواع محصولات الکترونیکی، از جمله انواع محصولات کامپیوتری مانند گوشی‌های هوشمند و انواع گدجت‌ها را می‌توانید بررسی کنید. همچنین بخش دیگر این حوزه لوازم برقی و الکترونیکی خانگی است؛ که طرفداران خاص خود را دارد.

3. سخت‌افزار رایانه‌ای: این بخش به صورت کاملا تخصصی به معرفی آخرین سخت‌افزارهای رایانه‌ای می‌پردازد.

4. تجهیزات روشنایی: این بخش به صورت کاملا تخصصی به موضوع سیستم‌های روشنایی، اتصالات این سیستم‌ها و انواع منابع روشنایی می‌پردازد.

5. ماشین‌آلات صنعتی: در این بخش با انواع ماشین آلات و دستگاه‌های صنعتی بزرگ و کوچک آشنا می‌شوید. ماشین‌آلات برقی و مکانیکی با اهداف تولیدی و صنعتی موضوع اصلی این حوزه است.

6. مصالح ساختمانی: همانطور که از نام این بخش پیداست؛ در آن می‌توانید با انواع مواد و مصالح نوین ساختمانی آشنا شوید.

7. انرژی: در نهایت آخرین بخش فاز اول نمایشگاه پاییزه گوانجو، به معرفی آخرین منابع انرژی و شرکت‌های فعال در این حوزه می‌پردازد.

برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به صفحه تور چین و تور نمایشگاه پاییزه گوانجو در وب‌سایت آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس مراجعه کنید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها