رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 38975

رونمایی از سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت

ساعت24- در جریان یازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید و در حاشیه نشست خبری رییس جمهوری با خبرنگاران استان خراسان جنوبی، سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت (سپاد) با حضور رییس جمهوری رونمایی شد.

رونمایی از سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت
سامانه سپاد با هدف پایش و رصد پی نوشت ها و دستورهای رییس جمهوری به تمامی دستگاه های اجرایی کشور و تسهیل تعاملات بین دستگاهی راه اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه می توان تمامی مکاتبات دولتی را رصد و میزان توقف احتمالی نامه ها را مشخص و اعلام کرد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد»

در یازدهمین سفر استانی رییس جمهوری، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» با شماره ۱۱۱ همچون دیگر سفرهای استانی در استان خراسان جنوبی نیز آغاز به کار کرد تا درخواست های مردمی را ثبت کند.

این شماره تلفن به مدت ۴۸ ساعت (از ۲۴ ساعت قبل تا ۲۴ ساعت بعد از سفر) فعال بود و ۲۰۰ نفر در سه شیفت کاری با ۶۰ خط تلفن در خدمت مردم از نقطه صفر مرزی تا مرکز استان بود.

تماس دختر بچه بیرجندی با سامانه ۱۱۱ و دریافت هدیه تولد

در سفر رییس جمهوری به بیرجند، مردم استان خراسان جنوبی تماس های زیادی با سامانه ۱۱۱، سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) داشتند و درخواست ها، پیشنهادها و نظرات خود را از این طریق با دولت در میان گذاشتند؛ در این میان، یک دختر بچه بیرجندی در تماس با این سامانه گفت: «امروز روز تولد من است و من خوشحالم که رییس جمهور در روز تولد من به اینجا آمده است».

به گزارش ایرنا مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز با شنیدن این پیام، کیک تولدی که روی آن جمله «تولدت مبارک» نوشته شده بود را همراه با هدایایی تدارک دیدند و از طرف رییس جمهوری به آدرس دختر بچه بیرجندی برده و به او تحویل دادند؛ دختر بچه بیرجندی که با دیدن هدایا و کیک تولد، هیجان زده شده بود، با خوشحالی گفت: «این اولین هدیه تولدی است که امسال گرفته ام».

روحانی پس از یک روز پرکار، یازدهمین سفر استانی خود را پایان داد و سرزمین طلای سرخ را به مقصد پایتخت ترک کرد.

رییس دولت تدبیر و امید در پایان سفر یک روزه خود در نشست خبری با رسانه های خراسان جنوبی شرکت کرد تا نتایج و دستاوردهای این سفر فشرده یکروزه را تشریح کند و در کنار آن، به پرسش های خبرنگاران این استان پاسخ دهد.

روحانی با یادآوری اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی طرح های مصوب برای خراسان جنوبی و مقایسه آن با بودجه عمرانی ۱۶ میلیارد تومانی سال ۹۳، اظهار داشت: اجرای این پروژه ها با اعتبار در نظر گرفته شده برای آن ،خراسان جنوبی را متحول خواهد کرد.

وی در این نشست به دستاوردهای سفر در زمینه اتمام عملیات احداث دو سد سیاهو و فرخی، توسعه شبکه های آبخیزداری، احداث شبکه انتقال آب، اجرای عملیات گازرسانی، افزایش ظرفیت حمل و نقل، ایمنی راه ها، خط آهن، طرح های زیست محیطی و بودجه عمرانی استان خراسان جنوبی اشاره کرد.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها