رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 404066

توصیف سرمایه گذار سنگاپوری از سرمایه گذاری در ازبکستان

مردم مهربان، غذاهای خوشمزه و سود آوری مناسب

ساعت24-رودی فانگ اهل سنگاپور است و از آن کشور به ازبکستان آمده تا بتواند در این کشور که همایش بین‌المللی برای جذب سرمایه‌گذار برپا کرده است برای خود امکان سرمایه‌گذاری جستجو کند. از رودی فانگ می‌پرسم چطور شد به ازبکستان آمدی و امیدوار هستی چه اتفاقی بیفتد فانگ می‌گوید از تبلیغات انجام‌شده از کنفرانس خبردار شدم و حالا اینجا هستم که ببینم چه می‌توان کرد.

خبر
فانگ از این‌که مردم ازبکستان در تاکسی در اتوبوس و در هر جا که می‌رود به او لبخندی می‌زنند و به او می‌گویند السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته و این برایش بسیار خوشایند است که مردم این کشور به خارجی‌ها احترام می‌گذارند،این‌یک مزیت مثبت است من در این روز آنچه دیدم غذای خوش‌مزه، مردم مهربان و دولتی است که قصد دارند برای توسعه کشورشان از سرمایه‌های بین‌المللی استفاده کنند.

از فانگ می‌پرسم آمادگی دارید تا چقدر در ازبکستان سرمایه‌گذاری کنید ،فانگ می‌گوید آن‌طور که برآورد می‌کنم می‌توانیم هرسال تا 5 سال 10 میلیون دلار در این کشور به‌ویژه در ابتدا در سمرقند و بخارا و سپس خوارزم و سایر استان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم .

این کشور درراه رشد و توسعه است به نظرم استعداد خوبی برای سودآوری داشته باشد.سرمایه‌گذاری در هتل، در مراکز حمل‌ونقل و رستوران به نظرم می‌آید جذاب است. دولت ازبکستان نیز وعده‌های داده است. کمال‌الدین یک سرمایه‌گذار اهل کشور آذربایجان نیز حاضر می‌شود چند دقیقه درباره کنفرانس و سرمایه‌گذاری در ازبکستان صحبت می‌کند و می‌گوید صحبت‌های خوبی در این روز داشتمی و به نظرم می‌رسد دولت جدید ازبکستان و رئیس‌جمهور این کشور واقعاً قصد دارند از سرمایه‌های بین‌المللی برای توسعه توریسم استفاده کنند.

من برای بار سوم است که به تاشکندمی آیم و کارهایی نیز انجام داده آیم، به نظرم فعالیت در ساختمان و در ازبکستان و شهرهای این کشور محل خوبی برای سرمایه‌گذاری است .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها