رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 405403

ادعای بحرین: ایران منبع ۴۰ هزار پیام الکترونیکی به هدف تاثیر منفی روی انتخابات بوده است

ساعت24-مدیر کل اداره مبارزه با فساد و امنیت اقتصادی و سایبری بحرین مدعی شد: ایران منبع ۴۰ هزار پیام الکترونیکی به هدف تاثیر منفی روی روند انتخابات سراسرس در بحرین بوده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی اخبار الخلیج، مدیر کل این اداره مدعی شد: در تکمیل اخبار مرتبط با عدم صحت پیام های متداول مبنی بر دریافت پیام هایی از سوی شهروندان درباره حذف نامشان از لیست انتخابات و در چارچوب پیگیری اخبار منتشر شده در سایت های اجتماعی در این خصوص، تعدادی از شماره تلفن ها که برای انتشار این پیام های جعلی مورد استفاده قرار گرفته، رصد شد و بررسی ها به شناسایی عاملان انتشار این پیام ها انجامید.

اداره مبارزه با فساد و امنیت اقتصادی و سایبری همچنین مدعی شد: بررسی ها نشان می دهد که عده ای از افرادی که در چنین جرایمی دست دارند دربحرین و برخی نیز در ایران هستند به طوری که به هدف اجرای این عمیات اقدام به نفوذ به سرورها کردند بنابراین تدابیر قانونی علیه آنها آغاز شده و روند ارجاع آنها به دادستانی کل در جریان است.

اداره مذکور مدعی شده است که بررسی ها نشان داده است که ایران منبع ۴۰ عزار پیام سایبری به هدف تاثیر سوء بر روند انتخابات بحرین بوده است.

شفقنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها