رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 406138

سالاری: تخریب صد درصدی بناها در مناطق زلزله‌زده اخیر کرمانشاه نداشتیم/ مشکل آب‌رسانی با تانکر به زودی حل میشود/ برآورد خسارات ظرف ۴۸ ساعت آینده

ساعت24-معاون استاندار کرمانشاه گفت: زلزله اخیر همانند سال گذشته در سه شهر گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصر شیرین رخ داد که خوشبختانه در این مناطق، تخریب صد درصدی بناها را شاهد نبودیم.

مهرداد سالاری درباره تخریب ساختمان‌های بازسازی شده پس از زلزله اخیر در کرمانشاه بیان کرد: زلزله اخیر همانند سال گذشته در سه شهر گیلان‌غرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین رخ داد که خوشبختانه در این مناطق، تخریب صد درصدی بناها را شاهد نبودیم.


وی ادامه داد: در مناطق زلزله زده به سازه‌های خانه‌های بازسازی شده هیچ آسیبی وارد نشده است. به جز ۴ مغازه، بقیه بناها در این مناطق تنها نیاز به تعمیر دارند.


معاون استاندار کرمانشاه یادآور شد: بنیاد مسکن در حال ارزیابی ساختمان‌های آسیب دیده پس از زلزله اخیر است و تا ۴۸ ساعت آینده میزان دقیق خسارات مشخص می‌شود.


سالاری اضافه کرد: تمام مشکلات و تبعات زلزله اخیر کرمانشاه رفع شده است. کدورت آب در شهر‌های کرند، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب نیز رفع شده است. تنها حدود ٣٠روستا کدورت آب دارند که با تانکر به آن‌ها آب رسانی می‌شود و به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها