رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 409764

چگونه طول عمر باتری مک بوک را افزایش دهیم؟

ساعت24-امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دوستان آموزش دهیم که چگونه طول عمر باتری مک بوک خود را افزایش دهید. قطعا این مقاله می تواند برای شما دوستان جذاب و کاربردی باشد.

بهبود طول عمر باتری مک بوک

باید از پردازنده های بهینه و جذاب تشکر کنیم زیرا عمر باطری مک بوک ها با هر مدل جدید که به بازار عرضه می شود ، بهتر و بهینه تر می گردد. به هر حال طول عمر باتری مک بوک طی روز رو به اتمام خواهد بود ولی می توان با ترفندهایی طول عمر باتری مک بوک را افزایش داد. شما با تغییراتی در بخش Energy Saver سیستم می توانید طول عمر باتری را افزایش دهید. بریم سراغ ترفندها:

1- نمایش درصد باتری

اگر حواستون به طول عمر باتری خود در پایین صفحه باشد ، نمی تواند باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه شما شود ولی می تواند به شما کمک کند تا زمان خود را مدیریت کنید و دستگاه شما به طور ناگهانی بین فعالیت شما خاموش نشود. اگر مک بوک شما فقط آیکن باتری را به شما نمایش می دهد تنها کافی است که درصد باتری را هم به آن اضافه کنید. تنها کافیست روی آیکن باتری کلیک کنید تا درصد باتری هم به این بخش اضافه شود.

2- بررسی شرایط باتری

کار بعدی که شما باید انجام دهید این است که از وضعیت باتری مک بوک خود مطمئن شوید. برای این کار تنها کافی است کلید Option را گرفته بعد روی آیکن باتری کلیک می کنید و باید یکی از چهار وضعیت زیر را مشاهده کنید:

– Normal : باتری شما وضعیت نرمال دارد.

– Replace Soon : باتری شما وضعیت نرمال دارد ولی میزان باتری کمتری نسبت به قبل می تواند نگه دارد.

– Replace Now : باتری شما وضعیت نرمال دارد ولی میزان باتری کمتری می تواند نگه دارد و بهتر است که این باتری را تعویض کنید تا به سیستم شما آسیب وارد نکند.

– Service Battery : این باتری اصلا وضعیت مناسبی ندارد و شما باید تغییر رفتار باتری سیستم خود را مشاهده کرده باشید و در این حالت باید خیلی سریع باتری خود را تعویض کنید تا مشکلی برای سیستم شما بوجود نیاید.

بر اساس گفته شرکت اپل ، سیستم باتری مک بوک به سبکی طراحی شده تا بتواند 80 درصد میزان باتری خود را نگه دارد.

3- کم کردن نور صفحه

نور صفحه یکی از بزرگترین بخش هایی است که می تواند باتری سیستم شما را کاهش دهد. برای قدم اول در این زمینه بهتر است که نور صفحه نمایش را تا حدی که به چشمان شما آسیب وارد نکند کم کنید. برای اینکه هر قدر نور صفحه شما بیشتر باشد ، زودتر باتری سیستم شما به اتمام خواهد رسید. شما حتی می توانید از حالت Energy Saver برای افزایش طول عمر باتری استفاده کنید.

4- سیستم خود را به روز رسانی کنید

اگر سیستم OS شما در آخرین نسخه ارائه شده باشد ، می تواند تاثیر به سزایی روی عمر باتری سیستم شما داشته باشد. برای اینکه از به روز بودن سیستم خود مطمئن شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم به قسمت Preferences رفته و بعد گزینه Software Update را انتخاب کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها