رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 412381

جایگاه ویژه شرکت مس در بازارهای جهانی

ساعت24-تونچ گوچینر مدیر شرکت معدنی ahk group در گفت‌وگوی اختصاصی با مس‌پرس در حاشیه همایش صنایع غیرآهنی ایران گفت: شرکت مس در بازارهای جهانی جایگاه ویژه‌ای دارد و در سالیان اخیر، وضعیت این شرکت در حوزه صنعت مس و به‌کارگیری تکنولوژی‌ نو روبه‌پیشرفت بوده است.

به گزارش مس پرس، تونچ گوچینر (Tunc Gucuyener) با بیان این مطلب گفت: به نظر می‌رسد با حل مشکلات سیاسی که اکنون ایران با خروج یکجانبه امریکا از برجام دچار آن شده است، این صنایع در ایران پیشرفت روبه‌جلو و چشمگیری خواهند داشت.
وی با تأکید بر گسترش روابط تجاری، فنی، تحقیق و توسعه ایران و ترکیه در زمینه فلزات غیرآهنی، بیان داشت: در آینده‌ای نه چندان دور همکاری‌هایی از این دست پیشرفت خواهد داشت و برنامه‌هایی برای توسعه روابط با شرکت ملی صنایع مس ایران و سایر صنایع مرتبط با فلزات غیر آهنی در دستور کار فعالان صنعت ترکیه و ایران قرار دارد که نتایج آن در روندهای آتی بیشتر دیده خواهد شد.
گوچینر با اشاره به برگزاری نخستین همایش صنایع غیر آهنی ایران گفت: این اولین همایشی است که با موضوع فلزات غیرآهنی در ایران برگزار می‌شود که این امر می‌تواند به افراد فعال و صنعت‌گران بین‌المللی در این زمینه نشان دهد که ایران هر چه بیشتر به دنبال تبادل نظرات متخصصین و تحقیق و توسعه در این حوزه است.
وی افزود: چنین نشست‌هایی باید مداوم بوده و نباید تنها به یک یا دو دوره برگزاری آن محدود شود و با ادامه همایش‌هایی از این دست می‌توان هرچه بیشتر این صنایع برجسته را در ایران پیشرفت داد و مشکلاتی اعم از بازاریابی و حضور فعال در حوزه تحقیق و توسعه را برطرف کرد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها