رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 412402

تساوی مسیها در خانه

ساعت24- «مس رفسنجان» در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور در بازی با «اکسین البرز» در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به تساوی 1-1 رسیدند.

به گزارش مس پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان «هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور» عصر یکشنبه 29 مهرماه آغاز شد. در جریان این دیدارها دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و اکسین البرز در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در این دیدار که با قضاوت داورانی از استان قم برگزار شد مسی‌های رفسنجان به تساوی 1-1 به کار خود رضایت دادند در این دیدار مسی‌ها در دقیقه 35 توسط علی‌اکبر حیدری نیا پیش افتادند اما 4 دقیقه بعد و در دقیقه 39 اکسین البرز توانست توسط فرید محمدی زاده به گل برسد. در این دیدار و در دقیقه 79 مسی‌ها به پنالتی دست پیدا کردند که این پنالتی توسط علی مرزبان از دست رفت. مس رفسنجان با این مساوی 6 امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
مس رفسنجان در این دیدار با: نیما علیپور، محسن ورزکار، حسین علیپور، سید احمد حیات منش، سید کاظم حیات منش، علی مرزبان، حمید طاهری فرد، امین مشایخ، مصطفی احمدی، علی‌اکبر حیدری نیا و اکبر صغیری پا به این دیدار گذاشت.
تعویض‌های مس: محمدحسین مهر آزما در دقیقه 68 به‌جای مصطفی احمدی،احمد داوودی در دقیقه 82 به‌جای علی مرزبان و حسین مقیمی در دقیقه 86 به‌جای اکبر صغیری به میدان آمدند.
یادآور می‌شود مس رفسنجان در هفته دهم این رقابت‌ها یکشنبه 6 آبان از ساعت 15 در ورزشگاه پارس این شهر میهمان فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها