رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 412432

گردهمایی بین‌المللی معدنیها در تهران

ساعت24-صبح امروز جمعه 11 آبان چهاردهمین نمایشگاه «ایران‌کان‌مین» معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی در نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور علا میرمحمد صادقی رئیس شورای عالی پیشکسوتان اتاق ایران و محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران افتتاح شد.

به گزارش مس پرس به نقل از ایسنا، امروز چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سازی و صنایع وابسته (ایران کانمین 2018) با حضور بیش از 80 شرکت بزرگ داخلی و 35 شرکت خارجی از 35 کشور مختلف دنیا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، محمدرضا بهرامن - رئیس خانه معدن ایران - با اشاره به حضور 35 کشور خارجی در این نمایشگاه، گفت:‌ علیرغم نگاه تحریمی و مسمومی که در ماه‌های اخیر نسبت به ایران ایجاد شده، ‌ این دوره از نمایشگاه ایران کانمین پرشورتر و با نگاه علمی‌تر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شده است.
وی افزود: در نمایشگاه امسال فضایی فراهم‌شده تا آخرین اطلاعات مورد نیاز بخش معدن در حوزه محیط‌زیست، منابع طبیعی و سرمایه‌گذاری در اختیار فعالان این بخش گذاشته شود و همچنین با توجه به نیازهای دانشجویان در راستای بهبود ارتباط صنعت با دانشگاه حرکت کنیم.
رئیس خانه معدن، با اشاره به سهم 40 درصدی معدن در اقتصاد کشور، اظهار کرد:‌ این نمایشگاه می‌تواند به‌صورت مهندسی و استانداردشده نشان‌دهنده پتانسیل و ظرفیت کشور در بخش معدن باشد که تاکنون به‌طور کامل از آن استفاده نشده است.
این نمایشگاه به همراه برگزاری کنگره بین‌المللی معدن و کنفرانس مهندسی معدن ایران تا روز 14 آبان، هر روز از ساعت 9 صبح تا پنج عصر ادامه خواهد داشت.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها