رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 412445

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان آغاز به‌کار کرد

ساعت24-صبح امروز هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به‌کار کرد.

آئین افتتاح هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر ارشاد، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، محمدرضا علیزاده مدیرکل ارشاد استان کرمان، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
حال خوش خواندن
علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در مراسم افتتاحیه با قدردانی از حمایت شرکت مس برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران گفت: شعار نمایشگاه کتاب امسال کرمان «حال خوش خواندن» است که به‌نوعی تلاش برای نهادینه شدن حال خوش خواندن در بین مردم است.
وی افزود: امیدواریم مردم هر چه بیشتر با کتاب و کتاب‌خوانی مأنوس شوند.
باید نگاه‌ها را نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی تغییر داد
محمدمهدی احمدی معاون وزیر ارشاد در این آیین، کتاب را بهترین وسیله برای بالا بردن معرفت در جامعه خواند و اظهار داشت: کتاب می‌تواند این معرفت را در جامعه ایجاد کند.
وی با اظهار تأسف از سرانه پایین مطالعه در کشور، عنوان کرد: تا زمانی که کتاب را در حاشیه زندگی خود قرار داده‌ایم، نخواهیم توانست وضعیت مطالعه را در کشور سامان ببخشیم.
وی با اشاره به فرهنگ غنی تاریخ ایران گفت: ما در کشور مشکل فرهنگی نداریم، اما باید برای حل آن نگاه خود را به کتاب و کتاب‌خوانی تغییر دهیم.
احمدی ضمن قدردانی از حمایت فرهنگ شرکت ملی صنایع مس ایران برای برپایی چنین رویدادهایی گفت: باید به مطالعه به‌عنوان یک فضیلت در جامعه نگاه کنیم. درصورتی‌که این نگاه به وجود بیاید شاهد یک جامعه متعالی خواهیم بود.

به گزارش مس پرس هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان 19 تا 24 آبان‌ماه از ساعت 10 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق میزبان علاقه‌مندان است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها